حمله اسرائیل به غزه، نقطه عطف دیگری در تاریخ مبارزات مردم فلسطین

۰۲م آذر ،

رئیس فراکسیون حمایت از فلسطین و مقاومت اسلامی در مجلس، حمله اخیر اسرائیل به غزه را نقطه عطف دیگری در تاریخ مبارزات مردم فلسطین خواند و گفت:‌ این اتفاق فلسطین را چند گام دیگر به آزادی نزدیک‌تر کرد.

 مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به حمله رژیم اشغالگر قدس به غزه، گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل با این اقدام درصدد جبران شکست‌های قبلی خود در جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه و همچنین تحقیری است که در ماه‌های اخیر شامل حال رژیم صهیونیستی شده و رزمندگان حزب‌الله توانستند با ارسال یک پهپاد به عمق اطلاعاتی دشمن نفوذ کنند، تا در آستانه انتخابات به دنبال کسب موفقیت باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: نتانیاهو و سران رژیم صهیونیستی در آستانه انتخابات درصددند روحیه جنگجویانه خود را نشان دهند و موفقیتی به دست بیاورند و بر آن تکیه بزنند.

رئیس فراکسیون حمایت از فلسطین و مقاومت اسلامی با بیان اینکه این بار شرایط فرق می‌کند و نیروهای مقاومت توان مقابله با این حرکت‌ها را دارند، گفت:‌ مقاومت و حزب‌الله نشان دادند که از توان موشکی بالایی برخوردارند، بنابراین این بار نتیجه خوبی عاید رژیم صهیونیستی نخواهد شد و این اتفاق نیز نقطه عطف دیگری در تاریخ مبارزات مردم فلسطین خواهد بود و فلسطین را چندگام دیگر برای رسیدن به آزادی نزدیک‌تر می‌کند.

وی با اشاره به سکوت سازمان ملل دربارهٔ حمله رژیم اشغالگر قدس به غزه، تصریح کرد: متاسفانه در قبال این اقدامات جنایتکارانه سازمان ملل و مجامع حقوق بشری هیچ کاری انجام ندادند که این جای تاسف بسیار دارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.