حمله باورنکردنی به گل محمدی به خاطر سرمربیگری

۱۷م دیماه ،

انتشار خبر حضور وینکو بگوویچ در کادر گل محمدی حضور عبدی در پرسپولیس را کنسل کرد. او که از این موضوع بسیار ناراحت و عصبانی بود حرف های تند و بی سابقه ای را علیه گل محمدی به زبان آورد

ممتازنیوز: حسین عبدی که تا چند روز قبل قرار بود به عنوان یکی از دستیاران یحیی گل محمدی به او در هدایت پرسپولیس کمک کند، بعد از سفرهای کاری اش به دبی و انگلستان می خواست به ایران برگردد و در تمرینات پرسپولیس شرکت کند اما انتشار یافتن خبر حضور وینکو بگوویچ در کادر گل محمدی حضور او در پرسپولیس را کنسل کرد. او که از این موضوع بسیار ناراحت و عصبانی بود، در گفت و گو با پایگاه اینترنتی گل حرف های تند و بی سابقه ای را علیه گل محمدی به زبان آورد:

می خواستم حضورم در پرسپولیس منطقی باشد

آقایان از من خواستند به پرسپولیس کنمک کنم اما همان موقع بعضی از دوستان و مشاورانم می گفتند نباید بروی و با اشخاصی کار کنی که سطح علمی و مربیگریشان بسیار از تو پایین تر است اما من چون با خود رویانیان و یحیی صحبت کرده بودم، گفتم هر کاری از دستم بربیاید برای پرسپولیس انجام می دهم. بعد از دو روز حضور در دبی به انگلستان آمدم تا دو هفته به کارهایم برسم اما ۱۰ روز حضورم قبل بود که تماس گرفتم و فهمیدم با فرد دیگری به توافق رسیده اند که من هم بسیار متعجب شدم.

 با خودم گفتم مگر می گردد چنین کاری کرد؟ دوست دارم بپرسم اگر فرد دیگری را می خواستید، چرا اصرار کردید که من بیایم؟ من با رویانیان و شیرینی آشنا نیستم اما آنها اشخاص منطقی تر و بهتری می باشند. یحیی را بسیار وقت است می شناسم و قبلا با هم راحت تر بودیم اما ظاهرا تغییرات بسیاره بوده و نوع صحبت ها با عملکردها بسیار فرق می کند.

کار کردن با یحیی برایم کسر شأن بود!

افراد باید جایگاه خودشان را بدانند. ممکن است یکی دو برد هم بیاورید اما اگر روراست نباشید، ضرر می کنید. دستی که ما با هم دادیم به ضررم بود. خوشحالم که این اتفاق الان افتاده، من به جایی نرفتم که صداقت وجود ندارد، هم با فردی که چند لِول از خودم پایین تر است و در شرایط طبیعی باید دستیار چهارم یا پنجم من می شد کار نکردم.

ببینید این اشخاص چطور به پرسپولیس آمدند

اگر طرز آمدن اشخاص را مرور کنید، بسیار چیزها دستگیرتان می گردد. اینکه این اشخاص چطور و با چه برنامه ای به پرسپولیس آمدند، همه چیز را مشخص می کند. اگر می خواهید، از محسن عاشوری بپرسید. بعد از آنکه تیم با مانوئل نتیجه نمی گیرد، شرایط کاملا عوض می گردد و دقیقا متوجه می شویم از اول چه برنامه ای بوده. به طور مثال یک مربی به خاطر مریضی تیمش را رها می کند اما بعد به جایی می رود که باید کار بسیار سخت تری انجام بدهد. یک مربی دیگر هم که مشکل خانوادگی دارد، وسط فصل تیمش را ول می کند و بعد از فسخ قراردادش، در عرض ۳ روز مشکل خانوادگی اش حل می گردد. همه اینها می گردد بی صداقتی.

دلیل ناراحتی عبدی چیست؟

شنیده می گردد طولانی شدن پروژه راضی کردن عبدی برای حضور در کادر فنی پرسپولیس یک سبب مهم داشته است. اینکه گل محمدی اصرار داشته مجتبی حسینی دستیار اول او در پرسپولیس باشد اما عبدی تاکید داشته که او باید به عنوان دستیار اول در پرسپولیس مشغول به کار شود.

سفر او به دبی و انگلستان هم سبب شد گل محمدی با وجود موافقت ضمنی عبدی، به کل قید او را بزند و سراغ وینکو بگوویچ کروات برود تا شاید بازگشت عبدی کلا کنسل شود. اصطلاحات عجیبی هم که عبدی در مصاحبه دیروزش به کار برده، بیشتر ظاهرا به خاطر ناراحتی اش از این اتفاقات بوده است.

منبع:تماشا

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.