حمله خطرناک به مهماندار هواپیما + عکس

سایت خبری ممتاز نیوز: 

هفته گذشته در پروازی ڪه از نیویورڪ به شیڪاگو بود، مسافری گردن مهماندار هواپیما را به شدت گرفت و در یڪ حرڪت گردن‌بند او را پاره ڪرد.

طبق گزارش یڪی از شاهدان عینی، هنگامی ڪه این خانم مسافر به هواپیما وارد شد، از این شاهد درخواست ڪرد ڪه ڪنار او بنشیند.پس از مدتی، مهمانداران شروع به پذیرایی ڪردند. در این حین،  محتوای لیوانی ڪه در دست یڪی از مهماندارن بود به بیرون ریخت و مهماندار سعی ڪرد آن را تمیز ڪند.

در همین لحظه بود ڪه یڪی از مسافران شروع به جیغ ڪشیدن ڪرد و بعد به مهماندار حمله و با دست به صورت مهماندار بیچاره چنگ انداخت و گردن او را گرفت و به شدت فشار داد و همچنان داد و فریاد ڪرد. البته مسافران دیگر متوجه نشدند ڪه محتویات لیوان اصلا روی او ریخته یا فقط نزدیڪ او ریخته است.

به گزارش دیلی میل مسافران وحشت‌زده سعی ڪردند مهمانداران را از دست این مسافر وحشی  نجات دهند. خلبان هواپیما هم مجبور شد برای تحویل دادن مسافر خاطی به پلیس، تغییر مسیر دهد. هنگامی ڪه پلیس برای دستگیری وی به هواپیما وارد شد، او به شدت مقاومت می‌ڪرد. در نهایت یڪی از افسران پلیس پاهای او را گرفت و بلند ڪرد و دیگری بالا تنه‌اش را و اینچنین او را به خارج از هواپیما حمل ڪردند.

گفتنی است،غیر از مهماندار، چند تن از مسافران ڪه هنگام حمله مسافر به مهماندار آسیب دیده بودند هم از این مسافر شڪایت ڪردند.  

 

حمله خطرناک به مهماندار هواپیما

 

حمله خطرناک به مهماندار هواپیما

 

برای مشاهده اخبار حوادث ڪلیڪ ڪنید.

باز نشر: www.momtaznews.com |سایت ممتاز نیوز | اخبار ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.