حمله خونین یک پدر به پدرخوانده بچه‌هایش

۱۲م آذر ،

ممتازنیوز: پدر می‌خواست بچه‌هایش را ببیند و وقتی دید ناپدری‌شان سرراهش است با خشم وی را هدف چاقو قرار داد. 

به گزارش ایران یک سال پیش وقتی زن و شوهر از هم طلاق گرفتند سرپرستی بچه‌ها به عهده مادر گذاشته شد و پدر اجازه پیدا کرد هر از گاهی به بچه‌هایش سر بزند. 

چند روز پیش مرد ۳۷ ساله‌ای برای دیدن بچه‌هایش راهی خانه همسر سابقش در یافت‌آباد تهران شد. از آنجا که این مرد کلید خانه را در اختیار داشت وقتی به آنجا رسید بدون این که زنگ خانه را بزند با استفاده از کلید در را باز کرد و ناگهان با ناپدری بچه‌هایش که در خانه حضورداشت روبه‌رو شد. 

ناپدری بچه‌های این مرد وقتی دید که پدر بچه‌های همسرش بدون اجازه وارد خانه‌شان شده است از شدت خشم جلوی وی ایستاد و اعتراض کنان خواست آنجا را ترک کند. 

همین رفتارها کافی بود تا کینه‌های پنهان ۲ مرد اتفاق‌ای خونین را رقم بزند. پدر بچه‌ها که عصبانی بود چاقویی به دست گرفت و به سمت ناپدری بچه‌هایش حمله کرد و ضربه‌ای دردناک به وی زد. 

مادر خانواده وقتی دید که همسرش هدف چاقوی مرگبار شوهر سابقش قرار گرفت فریادزنان از همسایه‌ها کمک خواست. 

همسایه‌ها خیلی زود مرد ۲۴ ساله را به نزدیکترین بیمارستان انتقال دادند و بلافاصله تحت درمان قرار گرفت. 

این مرد به نام شهرام وقتی از بیمارستان مرخص شد نزد دادیار علی ایزدموسوی از شعبه اول دادسرای یافت‌آباد رفت و گفت: چندماه پیش با زن ۳۰ ساله‌ای به نام سیمین ازدواج کردم. 

وی از شوهر قبلی‌اش طلاق گرفته بود و دوبچه‌اش را خودش سرپرستی می‌کرد. من هیچ مشکلی با نگهداری بچه‌های ناتنی‌ام نداشتم تا اینکه چند روز پیش وقتی در خانه بودیم ناگهان شوهر سابق همسرم بدون اینکه زنگ خانه را بزند با استفاده از کلیدی که از قدیم داشت، بدون اجازه واردخانه‌مان شد. خیلی عصبانی شدم و فکر می‌کنم حق داشتم که به وی اعتراض کنم اما وی به جای عذرخواهی با چاقویی که در دست داشت به من حمله‌ور شد و ضربه‌ای به پهلویم زد، اگر زود به بیمارستان منتقل نمی‌شدم حالا زنده نبودم، این مردخطرناک است و خواستار دستگیری وی هستم. با این ادعاها بود که دادیار پرونده «رحمان» را تحت بازجویی قرار داد. 

این مرد خشمگین گفت: یک سال پیش از همسرم طلاق گرفتم. از آنجا که هرازگاهی برای دیدن بچه‌هایم می‌رفتم، آن روز مثل همیشه آنجا رفتم اما ناگهان همسر سابقم و شوهرش مانع ورود من به خانه‌شان شدند و حتی اجازه ندادند که بچه‌هایم را بیرون از خانه ببینم برای همین عصبانی شدم و با آنان گلاویز شده در یک لحظه کنترل عصبی خود را از دست دادم و با چاقویی به ناپدری بچه‌هایم حمله‌ور شدم و ضربه‌ای به وی زدم. 

بنابراین گزارش؛ با اعترافات این مرد خشمگین، دادیار پرونده با قرار قانونی وی را روانه زندان کرد تا پس از کیفرخواست، وی در دادگاه جزایی عمومی تهران محاکمه شود. 


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.