حمله دوباره رژیم صهیونیستی به سوریه

برخی منابع عبری زبان حمله صهیونیست‌ها به مناطقی از غرب سوریه را تائید کرده اند.

حمله دوباره رژیم صهیونیستی به سوریه

به گزارش ممتاز نیوز، برخی منابع عبری زبان حمله صهیونیست‌ها به مناطقی از غرب سوریه را تائید کرده اند.

خبرگزاری سانا در دمشق نیز تجاوز صهیونیست‌ها به مناطقی از سوریه را تائید کرد و از مقابله سامانه دفاع هوایی ارتش سوریه با این تجاوز خبر داد.
سانا در این ارتباط گفته است که حمله هوایی رژیم صهیونیستی در حریم هوایی استان طرطوس صورت گرفته است. پیش از این المیادین از شنیده شدن صدای انفجارهای متعدد در حریم هوایی استان طرطوس در غرب سوریه خبر داده بود.
همچنین الجزیره با تائید حملات متجاوزانه صورت گرفته گفته است که جنگنده‌های صهیونیستی حریم هوایی سوریه را از طریق خاک لبنان هدف قرار دادند. ماه گذشته نیز رژیم صهیونیستی تأسیسات غیر نظامی را در شهرک حمیدیه در جنوب طرطوس هدف قرار داد که در نتیجه آن دو شهروند سوری زخمی شده‌اند.
‌صهیونیست‌ها تا کنون بارها مناطق مختلف سوریه از جمله مناطق مسکونی را هدف تجاوز نظامی قرار داده اند. دولت دمشق نیز تا به حال چندین مرتبه در نامه‌هایی به مقامات سازمان ملل، خواستار اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از تکرار تجاوزات نظامی صهیونیست‌ها به سوریه شده است.
‌با وجود تکرار تجاوزات رژیم صهیونیستی به سوریه تا کنون سازمان ملل و شورای امنیت اقدامی جهت توقف این اقدامات تجاوزکارانه انجام نداده اند.
‌پیشتر، «فیصل المقداد» وزیر امور خارجه سوریه در سخنرانی در مجلس این کشور گفته بود: اسرائیل با متحدانش یعنی آمریکا، غرب استعمارگر و رژیم ترکیه حامی تروریسم در منطقه بوده و خواهد ماند و از انجام هر گونه تجاوز به منظور تضمین تداوم گروه‌های تروریستی و جلوگیری از فروپاشی آنها دریغ نخواهد کرد و تجاوزات اخیر به خاک سوریه نیز در همین چارچوب قابل تفسیر است که نشان از محاسبات اشتباه و احمقانه تل آویو دارد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.