حمله سارقان به علی دایی و همسرش او را به بیمارستان کشاند+تکمیلی

۲۷م اسفند ،

چهار سارق به علی دایی و همسرش حمله کردند.

چهار سارق به علی دایی و همسرش حمله کردند.

ساعتی پیش علی دایی و همسرش که به قصد انجام کارهای درمانی به بیمارستان فرمانیه مراجعه کرده بودند، مورد حمله چهار سارق قرار گرفتند؛ سارقانی که با دو دستگاه موتورسیکلت در تعقیب وی بودند. آنها که قصد ربودن گردنبد دایی را داشتند، به وی حمله کردند اما سرمربی راه‌آهن در برابر آنها مقاومت کرد که در نتیجه سارقان ناکام ماندند.

علی دایی که از ناحیه گردن مورد جراحت قرار گرفت، به داخل بیمارستان رفت تا درمان مناسبی روی او انجام شود. دوربین‌های امنیتی بیمارستان فرمانیه تصویر این اتفاق را ضبط کرده‌اند.

سال قبل نیز در چنین روزهایی علی دایی که از اصفهان باز می‌گشت، در جاده کاشان تصادف کرد و ایام عید را در بیمارستان به سر برد. به نظر می‌رسد روزهای آخر سال برای آقای گل جهان چندان خوش‌یمن نبوده است.

دایی بعد از حمله دزدان: حال من خوب است

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن خبر سوء قصد چند سارق به خود را تایید کرد و گفت: هیچ مشکلی برایم پیش نیامده و حالم خوب است.

به گزارش ایسنا به نقل از باشگاه راه آهن؛ علی دایی که صبح امروز (یکشنبه) برای مداوای سرماخوردگی دخترش به بیمارستان رفته بود، مقابل بیمارستان مورد سوء قصد چند سارق قرار گرفت اما سارقین به هدف خود نرسیدند و فرار کردند. دایی که از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در دفتر باشگاه راه‌آهن حضور داشت تا در مهمانی آخر سال باشگاه شرکت کند، دقایقی پیش دربارهٔ این اتفاق گفت: من برای مداوای سرماخوردگی دخترم به بیمارستان رفته بودم که ناگهان یک نفر از پشت سر به من حمله کرد. من هم سریع واکنش نشان دادم و آن فرد فرار کرد و به همراه یک موتورسوار از آنجا رفت. ظاهرا سه نفر بودند که قصد داشتند گردنبند مرا بدزدند اما موفق نشدند.

دایی در ادامه گفت: وقتی آنها فرار کردند من تازه متوجه شدم که گردن بندم باز شده و داخل پیراهنم افتاده اما هر چه بود به خیر گذشت و آنها هم فرار کردند. من هم حالم خوب است و خدارا شکر می‌کنم که دخترم در آن لحظه پیش همسرم بود و برای او اتفاق خاصی رخ نداد. امیدوارم این گونه اشخاص هم از کارهای بد خود پشیمان شوند و همه مردم در کمال امنیت و آرامش زندگی کنند.

خبرگزاری ایسنا

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.