حمله قهرمان المپیک با چوب به سمت داور!

http://www.video.momtaznews.com/wp-content/uploads/2015/06/75738bf29eef1caee972b5c168fa04aa.jpg

امید نوروزی قهرمان المپیکی کشتی کشورمان در مسابقات انتخابی تیم ملی حسابی جنجال ساز شد.

نوروزی یکی از چوبهای تابلوی تبلیغاتی را برداشت و به سمت میز داوران حمله ور شد که نیروهای امنیتی او را متوقف کردند. با این شرایط نوروزی از مسابقات انتخابی دیسکالیفه خواهد شد.

حرکات زشت امید نوروزی با ممتاز نیوزتماشاگران مواجه شد تا مسابقات انتخابی تیم ملی به جنجال کشیده شود.

در جریان مسابقات انتخابی تیمهای ملی کشتی آزاد و فرنگی، در کشتی وزن ۶۶ کیلوگرم فرنگی امید نوروزی قهرمان جهان و المپیک به مصاف مهدی زیدوند رفت که زیدوند در ابتدا ۴-۰ پیش افتاد. در ادامه نوروزی قصد اجرای فن سالتو داشت که این فن را ناقص اجرا کرد و زیدوند روی پل نرفت اما نوروزی معتقد بود فن را ناقص اجرا کرده و باید امتیاز بگیرد.

با بازبینی فیلم، داوران امتیازی به نوروزی ندادند که او دوبنده اش را از تن درآورد و قصد کشتی گرفتن نداشت که با اصرار عرب رئیس هیئت کشتی فارس به مسابقه برگشت اما تلاش نوروزی در ادامه فایده نداشت و در حالی که ۵-۱ عقب بود در ۲۰ ثانیه آخر کشتی را رها کرد و با شکستن تابلوهای تبلیغاتی تشک را ترک کرد که این رفتار ناپسند با ممتاز نیوزتماشاگران مواجه شد و او را هو کردند.

در ادامه نوروزی یکی از چوبهای تابلوی تبلیغاتی را برداشت و به سمت میز داوران حمله ور شد که نیروهای امنیتی او را متوقف کردند. با این شرایط نوروزی از مسابقات انتخابی دیسکالیفه خواهد شد.

این در حالی بود که نوروزی در صورت باختن باز هم شانس داشت به فینال برسد چرا که مسابقات به صورت دوحذفی است.

جنجال سازی نوروزی در سالن تمرین هم ادامه داشت و ناسزا می گفت.

 

فیلم حمله امید نوروزی با چوب به داوران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.