حمله مجدد نژادپرستان به مساجد فرانسه +عکس

۲۶فروردین۱۳،

اسلام‌ستیزان با کشیدن نمادهای نفرت‌آمیز و نامربوط از جمله صلیب شکسته و نشان‌ حزب نازی آلمان بر روی دیوار مسجد، قصد اهانت به ساحت مقدس این مکان مذهبی را داشتند.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، با افزایش موج گرایش به اسلام در فرانسه، آمار حملات اسلام ‌ستیزانه در این کشور نیز طی سال‌های اخیر رو به افزایش است و منابع خبری از ثبت ۲۰۱ اقدام اسلام ‌ستیزانه طی سال ۲۰۱۲ خبر داده‌ اند که نسبت به سال ۲۰۱۱، ۲۸ درصد افزایش داشته‌ است.

در آخرین اقدام تروریستی، مسجد منطقه کولمیه یازدهمین مسجدی است که از آغاز سال ۲۰۲۴ مورد حمله اسلام‌ ستیزان قرار گرفته است.

بر این اساس، منابع خبری از حمله اسلام‌ستیزان به مسجد کولومیه در حومه پاریس خبر دادند که روز یکشنبه با کشیدن نمادهای نفرت‌آمیز و نامربوط از جمله صلیب شکسته و نشان‌ حزب نازی آلمان بر روی دیوار مسجد، قصد اهانت به ساحت مقدس این مکان مذهبی را داشتند.

جمعی از گروهها و نهادهای اسلامی با محکومیت این حمله تاکید کرده اند تا زمانی که این اشخاص به مجازات اعمال خود نرسند، حملات آنان همچنان ادامه خواهد داشت.

بر اساس اعلام شهرداری این منطقه، مسجد منطقه کولمیه در حال ساخت بوده و قرار بوده است طی چند ماه آینده به بهره‌ برداری برسد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.