حمله مرگبار سارقان موتورسوار به جوان روزنامه فروش

تجسس‌های پلیس آگاهی بابل برای به دست آوردن سرنخی درباره عاملان قتل فروشنده مطبوعات این شهرستان آغاز شده است.

به گزارش ایران این جنایت هنگامی رخ داد که فروشنده جوان مطبوعات بابل پس از یک روز کاری برای استراحت به خانه اش باز می‌گشت که در برابر در خانه‌شان مورد حمله دو سرنشین یک موتوسیکلت قرار گرفت. غروب روز پنجشنبه هنگامی که منطقه موزیرج در سکوت فرو رفته بود ناگهان فریاد‌های کمک خواهی زن جوانی همسایه‌ها را به خیابان کشاند.

ساکنان محله وقتی خود را به در خانه‌ای دو‌طبقه رساندند با اشاره دست زن جوان به پارکینگ راهنمایی شدند و در آنجا با پیکر خون‌آلود مرد‌جوانی روبه‌رو شدند که با ضربات کارد نیمه جان گوشه دیوار افتاده بود.

مأموران نیروی انتظامی بابل که با تماس تلفنی یکی از ساکنان منطقه در جریان ماجرا قرار گرفته بودند بسرعت به محل وقوع حادثه رفته و مرد مجروح را به بیمارستان رساندند که تحت عمل جراحی قرار گرفت. پس از ساعتی هنگامی که مرد مجروح به هوش آمد در برابر پرسش‌های مأموران تنها یک جمله را بر زبان آورد و بار دیگر از هوش رفت اما این بار تلاش‌ها برای نجات او بی‌فایده ماند و این روزنامه‌فروش جوان جان سپرد.

با مرگ این جوان به نام قربان باباپور ۳۳ ساله، تحقیقات پلیس در باره چگونگی و علت حمله افراد ناشناس به این فروشنده مطبوعات آغاز شد. برادر قربانی حادثه در این باره به پلیس گفت: ساعت ۱۸ عصر قربان در حالی که سوار بر موتور بود به نزدیکی خانه رسید اما متوجه شد نمی‌تواند کلید در خانه را پیدا کند. چون من و او با هم در یک ساختمان دو طبقه زندگی می‌کنیم با من تماس گرفت تا از همسرم بخواهم در را برایش باز کند. گویا در این زمان دو سرنشین موتوسیکلتی او را تا در خانه تعقیب کرده بودند که به طرفش حمله کرده و قصد سرقت کیف حامل حدود ۱۰میلیون تومان پولش را داشتند که با مقاومت برادرم روبه‌رو شدند و با قمه به جانش افتادند. با توجه به این اظهارات پلیس آگاهی بابل تحقیقاتی را درباره این حادثه آغاز کرده و توانسته سرنخ‌هایی از دو موتورسوار مهاجم به دست آورد. قربان باباپور ملک‌شاه از فروشندگان پرتلاش مطبوعات بود که در چهارراه شهرداری سابق جنب بانک سپه شعبه مرکزی دارای کیوسک مطبوعاتی بود.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.