حمله مرگبار مرد تبر به دست به مهدکودک

Multimedia_pics_1389_6_Social_422.jpg

یک مرد چینی که با حمله به یک مهدکودک اقدام به کشتن و مجروح‌کردن ۱۶ کودک کرده بود به پلیس گفت: مشکلات مالی و خانوادگی انگیزه‌ام از ارتکاب به این جنایت بوده است.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بنابر اعلام پلیس محلی استان «گوانگشی»، این مرد روز جمعه با یک تبر وارد ساختمان مهدکودک شد و ۱۶ کودک را مورد حمله قرار داد.

پلیس محلی این استان با اعلام اینکه ۱۶ مجروح این حادثه به بیمارستان منتقل شدند، تصریح‌کرد: سه تن از کودکان علی‌رغم دریافت کمک‌های اولیه فوت کردند.

«وو یچانگ» ۲۵ ساله گفت: به دلیل مشکلات مالی و خانوادگی دچار افسردگی شده بودم و تصمیم داشتم خودکشی کنم اما پس از مدتی تغیر عقیده دادم و تصور کردم خودکشی شیوه‌ای بی‌معنی است و تصمیم گرفتم کار بزرگتری انجام دهم.

«یچانگ» همچنین گفت: یک تبر برداشتم و روانه خیابان شدم. وقتی به ساختمان این مهدکودک رسیدم به داخل رفتم و به هرکسی که در مسیر راهم بود، حمله کردم.

«یچانگ» که از مدتی پیش کارش را از دست داده بود هیچ مشکل روانی نداشت و با آگاهی کامل دست به این جنایت زده است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری شینهوا، بنابر اعلام پلیس بیشتر مجروحان در وضعیت جسمانی مناسب به سر می‌برند و تحقیقات برای مشخص‌شدن بیشتر جزئیات این حادثه ادامه دارد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.