حمله مسلحانه به یک کارآفرین

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 حمله مسلحانه به یک کارآفرین

حمله مسلحانه به یک کارآفرین

ممتازنیوز: یکی از کارآفرینان کشورمان مورد هجوم چهار فرد مسلح به سلاح سرد قرار گرفت و پس از ضرب و شتم و ربودن کیف دستی اش از سوی آنان رها شد!

به گزارش ممتازنیوز، این کارآفرین داخلی در خصوص حادثه فوق گفت: ساعت ۱۱ شب ۲۵ مردادماه امسال در خیابان شیخ بهایی شمالی به سمت منزل در حرکت بودم که دو موتورسیکلت با چهار راکب به سمت من حمله ور شدند.
وی ادامه داد: موتورسواران به قصد دزدی و با قمه به سمتم آمدند و هیچ ابایی از کشتن نداشتند تا جاییکه با ضربات پیاپی خود دست چپ و راست بنده را قصابی کردند و هر خودرویی که می ایستاد با قمه به سویش حمله ور شده و آنان را از محل حادثه فراری می دادند.
این کارآفرین صنعتی کشور با صدایی گرفته ضمن انتقاد به نحوه رسیدگی به این پرونده و ده ها پرونده دیگر از این دست که طی این مدت با آن مواجه شده است، متذکر شد: متاسفانه پس از گذشت دو هفته از این ماجرا و تشکیل پرونده در ۱۱۰، انتقال پرونده به کلانتری ونک و سپس انتقال آن به پایگاه سوم اداره آگاهی واقع در میدان نیلوفر تهران باید بگویم که نحوه نگاه به این جرائم، برخوردی از نوع جرائم فوتی است و کسی پیگیر آن ها نمی شود!
به گزارش موج، وی در پایان جدای از هزینه های مادی که برای درمان خود انجام داده است، تاکید کرد: اینگونه اتفاقات در شهر موجب رعب و وحشت برای خانواده ها می شود و از نیروی انتظامی تقاضای رسیدگی عاجل و دقیق تر نسبت به این اتفاقات را دارم.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.