حمله نظامی رژیم صهیونیستی به ایران مانند بوم‌رنگی است که مستقیما به خود تل‌آویو برخواهد گشت

چارلز بوچارد در مصاحبه‌ای اختصاصی با روزنامه صهیونیستی هاآرتص به شدت با جنگ علیه ایران مخالفت کرده است و مقامات رژیم صهیونیستی را از جنگ با ایران برحذر داشته است.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از هاآرتص، سرهنگ چارلز بوچارد فرمانده بازنشسته نیروهای ناتو در جنگ لیبی در مصاحبه‌ای اختصاصی با روزنامه صهیونیستی هاآرتص حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران را به بوم‌رنگی تشبیه کرده است که در صورت پرتاب، دوباره مستقیما به تل‌آویو برگشته و تبعات بسیار بدی برای اسراییل خواهد داشت. 

چارلز بوچارد گفت: من فکر نمی‌کنم که مقامات رژیم صهیونیستی چنین قصد غیرمعقولی را در سر بپرورانند و ناتو نیز به هیج عنوان قصد ندارد تا از جنگ‌طلبی‌های نتانیاهو و مقامات اسراییلی حمایت کند. 

فرمانده سابق نیروهای ناتو در ادامه صحبت‌های خود به انتخابات پیش روی ایالات متحده اشاره کرده و بیان می‌کند: هر کدام از نامزدها پیروز انتخابات شود باید روندی دیپلماتیک را در مسئله هسته‌ای ایران اتخاذ کند. 

این سرهنگ بازنشسته و تاثیرگذار کانادایی در پایان گفتگوی خود به مقامات رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهد تا فکر جنگ با ایران را از سر خود بیرون کرده و اخطار می‌دهد که در صورت حمله نظامی به ایران، مسلمانان جهان با یکدیگر متحد خواهند شد که پیامدهای بسیار بدی برای رژیم صهیونیستی و غرب خواهد داشت.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.