حمله هکرها به کیم کارداشیان، بیانسه و…

۲۳م اسفند ،

به گزارش برترین ها،  این وبسایت مدارکی را منتشر نموده که به نظر می رسد ارقام مربوط به شماره های تأمین اجتماعی، مبالغ رهن منزل، اطلاعات کارت اعتباری، اطلاعات وام خودرو و صورتحساب های بانکی مهم اشخاص فوق باشد. معاون رئیس جمهور آمریکا، جو بایدن، دادستان کل، اریک هولدر، و وزیر سابق کشور، هیلاری کلینتون، هم قربانی این حمله بوده اند، ولی گویا اطلاعات مالی بسیاری از آنها بدست نیامده است. با آنکه صحت این اطلاعات قطعی نیست، ولی به نظر می رسد که واقعی باشد.

اداره پلیس لوس آنجلس و اف بی آی روی این پرونده کار می کنند، ولی هیچکدام تاکنون جزئیات بسیاری در مورد این موضوع فاش نکرده اند. اف بی آی تأیید می کند که از وجود وبسایت موردبحث آگاه است.

اف بی آی توضیح داد که این حقه doxxing نام دارد که به معنای “روند بدست آوردن یا استنتاج اطلاعات دربارهٔ یک فرد بر اساس مجموعه محدود اطلاعات اولیه” است و همچنین گفت که قبلاً با چنین مسئله ای مواجه بوده است.

جالب است که علاوه بر ستاره ها و سیاستمداران آمریکا که هدف حمله هکرها قرار گرفتند، خود رئیس پلیس لوس آنجلس، چارلی بک، و رئیس اف بی آی، رابرت مولر، هم قربانی این حمله بودند.

پلیس لوس آنجلس عصر دوشنبه اعلامیه ای صادر کرد مبنی بر اینکه “کارآگاهان اداره پلیس لوس آنجلس در حال تحقیق و تفحص بر روی مسئله فاش شدن اطلاعات شخصی رئیس پلیس چارلی بِک، می باشند.

ظاهراً این لزوماً یک اتفاق حمله هکری نیست. بلکه داکسینگ است… این نوع حمله قبلاً هم دوبار برای رئیس پلیس اتفاق افتاده بود. ما اجازه نداریم دربارهٔ اشخاص دیگری که در این وبسایت به آنها اشاره شده، حرفی بزنیم. در مورد این قضیه هیچ توضیح یا کنفرانس مطبوعاتی دیگر ارائه نخواهد شد.”

اشتون کوچر و خانواده کارداشیان-جنر هم در چند ماه اخیر قربانی این حمله ها بوده اند که البته بعضی از آنها اخطار کاذب بوده است.

یک پسر ۱۲ ساله هم به اشتون کوچر تهمت زده بود. در ماه اکتبر قبل، او با ۹۱۱ تماس گرفت و ادعا کرد که در منزل اشتون کوچر، تفنگ و مواد منفجره وجود دارد، که البته این ادعا صحت نداشت. همین پسر برای جاستین بیبر هم دردسر درست کرد که به گزارش TMZ بعد از محکومیت این پسربچه، احتمالاً بیبر شکایت خود را پس می گیرد.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.