حمله وحشیانه راننده اتوبوس به یک مسافر برای یک بلیت! +عکس

۲۹خردادماه،

یک راننده اتوبوس در فونیکس آریزونا، مسافر جوانی را به خاطر ارائه بلیت اشتباهی مورد ضرب و شتم شدید قرار داد و راهی بیمارستان کرد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، در این اتفاق جنون‌آمیز، راننده اتوبوس در ایستگاه مونتبلو توقف کرده بود که پسر ۱۹ ساله‌ای با عجله به بالای پله‌ها دوید و کارت بلیتی ارائه کرد. جوان بخت برگشته که از عجله زیاد توجهی به کارتش نکرده بود با اعتراض راننده، در مقابل او موضع گرفت و آغاز به دفاع از خود کرد.

این جدال لفظی اما پس از چند ثانیه با ضربه‌ای از طرف راننده به سینه مسافر جدی شد و چند لحظه بعد راننده خشمگین با پرت کردن پسر جوان به بیرون اتوبوس با عصبانیت به سمت او رفت و تا توانست او را زیر مشت و لگد گرفت.

این راننده برای یک بلیت ناقابل حتی به مسافر جوان فرصت نقس کشیدن هم نمی‌داد و در وسط مشت و لگدهایش سر او را نیز به نیمکت آهنی می‌کوبید. تصاویر این ضرب و شتم وحشیانه توسط دوربین موبایل یکی از مسافران تماماً ضبط شده بود و همین فیلمبردار نیز گزارش ماجرا را به پلیس داد و به عنوان شاهد به سؤالات نیز پاسخ گفت.

این درگیری وحشیانه با دخالت یکی از رهگذران به پایان رسید و پسر جوان نیز برای درمان به بیمارستان فرستاده شد.راننده خشمگین پس از این اتفاق به اداره پلیس انتقال یافت و به جرم اعمال خشونت، ضرب و شتم و وحشیگری در خیابان در انتظار مجازات است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.