حمودی: در آسیا طلسم‌شکنی می‌کنیم

۰۹م اسفند ،

علی حمودی در آستانه بازی با الریان ابتدا از تجربه سال قبل‌اش در استقلال گفت و افزود: سال قبل که اولین بار بود تجربه بازی‌های آسیایی را پیدا می‌کردم، استرس داشتم، ولی امسال به سبب تجربه بیشتری که کسب کرده‌ام با خیال راحت‌تری در زمین حاضر خواهم شد.

به گزارش ایسنا ، وی در پاسخ به این سوال که هدفگذاری استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا چیست؟ اظهار کرد: با این بازیکنانی که در اختیار داریم باید بهترین نتیجه‌ را کسب کنیم. چندین سال است که استقلال موفق به کسب نتایج مناسب در آسیا نشده است و ما می‌خواهیم امسال این طلسم را بشکنیم و به مراحل بالاتری صعود کنیم.

مدافع استقلال در پاسخ به این سوال که با این اوصاف آیا به قهرمانی در مسابقات امیدی ندارید و فقط به فکر مراحل بالاتر هستید؟ گفت: بازی به بازی باید فکر کنیم و می‌توان این گونه در مورد قهرمانی به راحتی صحبت کرد، چرا که فقط ما برای قهرمانی در مسابقات شرکت نمی‌کنیم و سایر تیم‌ها هم برای قهرمانی انگیزه و آمادگی دارند.

حمودی دربارهٔ شناخت تیمش از الریان گفت: سال قبل دو بار برابر الریان بازی کردیم که موفق به پیروزی شدیم، ولی تیم امسال‌شان از تیم سال قبل‌شان بهتر و قوی‌تر است. آن گونه که بازی‌های این تیم را دیده‌ایم تیم بسیار خطرناکی است، ولی فراموش نکنید که تیم ما هم بازیکنان خوبی دارد و برای این دیدار به طور کامل آماده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد استقلال فعلی هم از استقلال سال قبل تیم بهتری شده است؟ گفت: از لحاظ نفرات از تیم پارسال قوی‌تریم. البته سال قبل مصدومیت‌ها و کمبود مهره در بعضی پست‌ها به ما لطمه زد، ولی خدا را شکر در تیم فعلی برای هر بازی یک تیم دیگر هم روی نیمکت داریم و از این بابت خوشحالیم.

مدافع استقلال دربارهٔ نقش هواداران استقلال در میزان موفقیت این تیم در آسیا و لیگ برتر، افزود: هواداران استقلال این حساسیت این کار را درک می‌کنند و حتما برای حمایت و کمک به ما در استادیوم حضور خواهند یافت.

وی در ادامه با انتقاد از وضع مالی باشگاه استقلال، اظهار کرد: من حتی یک درصد از قراردادم هم در این فصل نگرفته‌ام، ولی خدا کمک کرده و در حال حاضر در صدر جدول هستیم، ولی این را هم باید اضافه کنم که ما با این وجود حساسیت کار را متوجه می شویم. از سویی همه بازیکنان دوست دارند با وضعیت مالی‌شان بهتر شود. با این حال من به شما و هواداران استقلال قول می‌دهم که ما به خاطر وضعیت مالی باشگاه در میدان کم کاری نخواهیم کرد و تلاش خواهیم کرد تا از کورس قهرمانی عقب نیفتیم. من و امثال من هیچ گاه از پول صحبت نکردیم و دلیل آن هم فقط و فقط به خاطر عشق به مردم است.

وی در پایان با ابراز امیدواری از پیروزی برابر الریان گفت: پیش‌بینی نمی‌کنم، ولی مطمئن باشید هر سه امتیاز را خواهیم گرفت.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.