حمید درخشان:بودجه باشگاه را هدر ندهید

۰۱م آذر ،

سر مربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت:مسئولان داماش دو بازیکن برزیلی را در پست های مهاجم و هافبک جذب کرده اند که یکی از آنها امروز در تمرینات تیم ما حضور یافته است.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:مهاجم برزیلی تا سه روز اینده قرارداد خود را با باشگاه داماش به ثبت می رساند.

وی ادامه داد:هافبک برزیلی هم تا چند روز آینده به ایران می آید تا در تمرینات ما شرکت کند و در صورت عملکرد قابل قبول وی را نیز جذب می کنیم.

درخشان افزود :مدیران ما حرفه ای می باشندو با وجود افزایش ارز بازهم بازیکنان مورد نظر ما را جذب کرده اند.

وی گفت:ما برخلاف برخی تیم ها با بررسی کامل بازیکن جذب می کنیمو بودجه باشگاه را هدر نمی دهیم.

درخشان یاد آور شد : در روزهای آتی دو بازیکن داخلی نیز جذب خواهیم کرد که البته در پست های دفاع می باشند و آنها را برای نیم فصل دوم جذب می کنیم.

وی در مورد وضعیت بازیکنان نیز گفت:در حال حاضر از لحاظ روانی و بدنی تیم شرایط ناسبی دارد و امیدواریم این روند کماکان ادامه داشت باشد و جایگاهمان در جدول رده بندی را بهبود بخشیم .

وی در مورد دیدار این هفته مقابل سپاهان اصفهان گفت:این تیم یک بازی سخت مقابل استقلال داشته و با توجه به شکست در این دیدار برای کسب ۳ امتیاز به میدان می آید اما اگر مثل همیشه داوری به ضرر ما سوت نزند می توانیم بازی را به نفع خودمان به پایان می رسانیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد:هدف ما در لیگ دوازدهم برنامه ریزی دقیق برای حفظ تیم در لیگ برتر است و پس از آن به دنبال کسب سهمیه آسیائی نیز هستیم./با


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.