حمید سمندریان : دلم می خواهد همواره زنگ های آئین آغاز نمایش ها را بنوازم

چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت – ۰۳:۱۷:۲۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

در مراسم آیین آغاز نمایش “پدر خوانده ناپلی”؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- استاد حمید سمندریان زنگ آیین آغاز نمایش”پدر خوانده ناپلی” به کارگردانی بابک محمدی را شامگاه سه شنبه نواخت.
به گزارش خبرگزاری آریا، آیین آغاز نمایش”پدر خوانده ناپلی” به کارگردانی بابک محمدی سه شنبه شب ۲۶(بیست و ششم) اردیبهشت ماه با حضور جمعی از اهالی رسانه و پیشکسوتان عرصه هنرهای نمایشی همچون؛ حمید سمندریان، هما روستا، فریندخت زاهدی، مریم معترف، دانیال حکیمی ، جشمید گرگین، رضا فیاضی، داریوش مودبیان، اردلان شجاع کاوه، مجید قناد، منیژه محامدی، محمد اسکندری، مهوش افشار پناه، قاسم زارع، روح الله جعفری، بابک برزویه و… حضور داشتند.
در این مراسم  استاد حمید سمندریان به دعوت مجید سرسنگی رئیس تماشاخانه ایرانشهر زنگ آیین آغاز نمایش”پدر خوانده ناپلی ” را نواخت و گفت: برای شروع یک نمایش باید چند ضربه نواخته شود؟ دلم می خواهد همواره زنگ های آیین آغاز نمایش ها را بنوازم.
دکتر مجید سرسنگی ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در مراسم، از حضور استادان برجسته هنر نمایش کشور در این آیین تشکر کرد و گفت: مراسم آغازین این نمایش با حضور اساتید هنر مزین شد بنابراین از معلم و پیشکسوت تئاتر خواهش می کنم زنگ شروع این نمایش را بنوازند.
وی ادامه داد: امیدواریم در روزهای اجرای نمایش “پدر خوانده ناپلی” شاهد اجرای موفقی از این نمایش باشیم .
لازم به ذکر است؛ نمایش “پدر خوانده ناپلی” نوشته ادواردو دفیلیپو و به کارگردانی بابک محمدی است که در آن ماجرای پدر خوانده ای در شهر ناپل روایت می شود که سال های عمر خویش را وقف جلوگیری از قتل و خونریزی و درگیرهای شخصی مردم کرده است اما در جریان رسیدگی به یکی از این اختلافات ماجرایی رخ می دهد که همه چیز را دگرگون می کند و …
در این نمایش بازیگرانی چون: مریم سعادت، پرستو گلستانی، نیما پوردهناد، امیر غفارمنش، سیامک حلمی، محمود اکبرشاهی، رضا جهانی، مهدی سلطانی، مجید مشیری، کاظم سیاحی، شیما بخشنده، منصور میرزا بابایی، هایده حائری، محسن دین محمد، کاظم هژیر آزاد، عاطفه معینی، رضا غفارنژاد، ابراهیم ناصری، عباس آقاجانی، نسرین پیش بهار بازی می کنند.
نمایش”پدر خوانده ناپلی” به مدت زمان ۱۲۰ دقیقه هر روز به استثناء روزهای شنبه  از ساعت ۲۰ در سالن شماره یک مجموعه تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۶۱۵۱۷۲۲۷۲۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.