حمیدرضا ترقی: لطیفه​هایی که ناجوانمردانه برای آیت​الله جنتی می​سازند، ایشان را در راهی که می​روند مصمم​تر کرده است

·         در طول دوران فعالیت و تلاش ۳۲ ساله آیت​الله جنتی در شورای نگهبان و مسئولیت​های دیگری که در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، مجلس خبرگان رهبری، مجمع تشخیص مصلحت نظام، دادگاه انقلاب و امام جمعه​ای در قم و تهران و شورای عالی تبلیغات و … داشته​اند، در تمامی این سنگرها جزء عناصر پایبند به اصول و آرمان​های انقلاب اسلامی بوده​اند و با جریان شناسی​ای که درون حوزه علمیه داشته​اند، توانستند خطوط و جریان​های سیاسی مخالف و منحرف از راه امام و رهبری را معرفی، افشا و ایستادگی کنند.

·         درباره لطیفه سازی​های که ناجوانمردانه درباره آیت​الله جنتی، در جامعه ساخته می​شود هم باید بگویم که پایداری و پایمردی ایشان در دفاع از قانون اساسی و محکم نگه داشتن شورای نگهبان به عنوان سدی در برابر عوامل نفوذی و جریان​هایی که تلاش می​کنند تا شورای نگهبان را از فشارهای سیاسی خودشان متاثر بکنند، عامل بسیاری از شایعات و برخی تعابیر سخیف علیه ایشان بوده​اند. سازندگان این شایعات تلاش می​کنند با تقدس زدایی از این شخصیت و ضربه زدن سیاسی در جایگاه و مواضع ایشان در حفاظت و پاسداری از قانون اساسی و شرع تزلزلی ایجاد کنند که خوشبختانه این جریان سازی نه تنها هیچ تاثیری در روحیه، رفتار و مواضع ایشان ایجاد نکرده که ایشان را در راهی که می روند مصمم تر کرده است.

·         سکوت آیت​الله جنتی در قبال عملکرد دولت هم بیش از موضع گذشته شان قابل توجه است. این هم ناشی از تقوای سیاسی و عدالتی است که ایشان همراه داشته اند.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.