حمیدرضا نوربخش در تهران به صحنه می‌رود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

گروه ˝قمر˝ به سرپرستی نوید دهقان و خوانندگی حمیدرضا نوربخش بعد از ماه رمضان در تهران به صحنه می‌رود.

حمید بهروزی‌نیا، آهنگساز و نوازنده تار و سه‌تار در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: گروه “قمر” به سرپرستی نوید دهقان و خوانندگی حمیدرضا نوربخش ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت در شیراز به صحنه رفت که این کنسرت با استقبال صد در صدی مخاطبان مواجه شد.

بهروزی نیا افزود: قرار است این کنسرت بعد از ماه رمضان در تهران برگزار شود که هم‌اکنون در حال تمرین با اعضای گروه قمر هستیم.

این نوازنده در ادامه بیان کرد: در این کنسرت آثار تازه‌ای از ساخته‌های نوید دهقان در دستگاه همایون، آواز اصفهان، دستگاه ماهور و آواز دشتی اجرا می‌شود.

این آهنگساز دربارهٔ انتخاب اشعار قطعات این کنسرت خاطرنشان کرد: اشعار این قطعات از حافظ، سعدی، شیدای گیلانی و سیاوش کسرایی انتخاب شده است و قطعات این کنسرت برای اولین بار اجرا می‌شود.

حمید بهروزی‌نیا دربارهٔ اعضا و نوازندگان گروه گفت: در این کنسرت بهزاد رواقی و حمید بهروزی‌نیا (تار)، بابک غسالی و امین گلستانی (عود)، علیرضا گرانفر (سنتور)، شاهین صفایی (بم تار)،حسین محمد حسینی (نی)، نسیم اربابی و سارا هستی (کمانچه)، نیلوفر شهبازی و مهزاد خردمند (کمانچه آلتو)، فرهاد صفری (تمبک)، شهریار نظری (دف) می باشند که نوید دهقان را به عنوان نوازنده کمانچه، آهنگساز و سرپرست گروه همراهی می‌کنند.
 

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.