حمید درخشان: اسامی بازیکنان انتشار یافته صحت ندارد/ تعطیلی لیگ جلوی پیشرفت‌مان را گرفت

۰۶م آذر ،

سرمربی تیم فوتبال داماش گفت: هر چند تعطیلات اخیر لیگ برتر جلوی روند رو به رشدمان را گرفت، اما سعی می‌کنیم در نیم فصل جایگاه خوبی کسب کنیم.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در آستانه پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال گفت: تعطیلات اخیر لیگ برتر جلوی پیشرفت ما و روند رو به رشدمان را گرفت، اما تلاش می‌کنیم که تا پایان نیم فصل اول جایگاه خوبی کسب کنیم. با آغاز نیمه دوم هم تلاش می‌کنیم که جایگاه خود را در جدول روز به روز بهتر کنیم.

وی دربارهٔ دیدار این هفته‌ تیمش برابر سپاهان و شرایط آمادگی بازیکنانش، اظهار کرد: با توجه به این که در ایام سوگواری سالار شهیدان بودیم تمرین‌های بدی نداشتیم و حالا هم شرایط نسبتا خوبی داریم. بازیکنان ما به جز چند مصدوم که داریم و مرتضی ابراهیمی که محروم است، از آمادگی لازم برای برخوردارند.

درخشان ادامه داد: سپاهان تیم قدرتمندی است و بازی در اصفهان بسیار سخت است، اما امیدوارم به یاری خدا بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه‌ خوبی بگیریم.

سرمربی داماش در رابطه با تقویت تیم در نیم فصل به ایسنا گفت: اگر بین نیم فصل اول و دوم فاصله مناسبی باشد، حتما برنامه خاصی را طراحی می‌کنیم که تمرین‌های ویژه‌ای انجام دهیم. ضمن این که چند بازیکن ایرانی و خارجی مورد نظر ما می باشند که از بین آنها چهار بازیکن تازه جذب می‌کنیم.

درخشان با رد اسامی بازیکنان مدنظرش که در رسانه‌ها انتشار یافته است، گفت: اسامی انتشار یافته صحت ندارد. من نه گفت‌وگویی با رسانه‌ای داشته‌ام و نه اسمی از بازیکنی برده‌ام. همانطور که گفتم تعدادی از بازیکنان را مدنظر داریم اما هیچ چیز قطعی نشده است و زمانی که نهایی شد اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.