حمید درخشان: امیدوارم مانوئل بتواند پرسپولیس را از بحران خارج کند/ برای داماش سه بازیکن جدید می‌گیریم – اخبار ورزشی

به گزارش خبرآنلاین؛ حمید درخشان سرمربی جدید داماش گیلان در مورد قبول مسئولیت در این تیم می‌گوید: «طی صحبت‌هایی که با عابدینی داشتم، تصمیم گرفتم سرمربیگری داماش را قبول کنم. البته شروطی را هم برای تیم در نظر گرفته‌ام که باید به آن‌ها عمل شود. یک سری امکانات نداریم که باید فراهم شوند. همچنین سه بازیکن جدید هم باید جذب کنیم که عابدینی با همه این‌ها موافقت کرده.»

درخشان در مورد این‌که گفته می‌خواهد داماش بین ۶ تیم اول لیگ برتر قرار بگیرد هم می‌گوید: «درست است. من می‌خواهم داماش را به جایگاهی شایسته در لیگ برتر برسانم. این تیم پتانسیل خوبی دارد و فقط باید در برخی نقاط تقویت شود. اگر این اتفاقات رخ دهد، ما می‌توانیم بین ۶ تیم اول قرار بگیریم.»

سرمربی داماش گیلان در مورد همکاری‌اش با باشگاه پرسپولیس هم می‌گوید: «طبیعی است که وقتی سرمربی داماش شده‌ام، دیگر نتوانم در خدمت پرسپولیس باشم. البته هر کاری که از دستم برآید انجام می‌دهم. من پرسپولیس را دوست دارم و برای موفقیت آن هر کاری لازم باشد انجام می‌دهم. ولی در شرایط فعلی طبیعی است که از این تیم دور شوم.»

درخشان در مورد شرایط فعلی پرسپولیس هم صحبت می‌کند: «همه می‌دانیم که پرسپولیس امسال مشکلاتی دارد و خوب نتیجه نگرفته. توقعی که از این تیم وجود دارد، بسیار بالاتر از این است. من هم امیدوارم مشکلات پرسپولیس حل شود و این تیم از بحران نجات پیدا کند. ولی هرچه دیرتر این اتفاق بیفتد، کار سخت‌تر می‌شود. هرچه بگذرد حاشیه‌ها بیشتر می‌شود و تیم سخت‌تر می‌تواند به نتایج ایده‌آل دست پیدا کند. امیدوارم مانوئل توان این را داشته باشد که پرسپولیس را از بحران خارج کند.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.