حمید سوریان به دیدار زلزله زدگان می رود

امیر حسین باقرنژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با مراسم تجلیل از نابغه کشتی فرنگی جهان گفت: در مراسم تجلیل از حمید سوریان کمک‌های مردم شهرستان ری با محوریت بزرگ‌مرد کشتی فرنگی جهان جمع‌آوری می‌شود.

فرماندار شهرستان ری با اشاره به اقداماتی که پس از افتخارآفرینی فرزند ری صورت گرفته است، بیان داشت: پس کسب نشان طلا المپیک ۲۰۱۲ لندن توسط فرزند ری کمیته استقبال از حمید سوریان با محوریت اداره ورزش و جوانان شهرستان ری تشکیل شد.

وی در ارتباط با ترکیب کمیته استقبال از نابغه کشتی فرنگی جهان عنوان کرد: کمیته استقبال از حمید سوریان با حضور هیئت کشتی شهرستان ری، کارشناسان، اداره ورزش و جوانان، پیشکسوتان، ورزشکاران و نخبگان شهرستان ری تشکیل شد.

باقر نژاد با اشاره به اینکه مراسم استقبال از نخبه کشتی فرنگی جهان با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شد، خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته باشکوه و بدون حادثه برگزار شد و بر اساس تمهیدات صورت گرفته شده چندین دستگاه اتوبوس هماهنگ شد تا ضمن تکریم شهروندان ری، جوانان شهرستان برای شرکت در مراسم استقبال مسیر ۴۰ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تا منزل حمید سوریان از موتور سیکلت استفاده نکنند، که به فضل خدا مراسم استقبال با شکوه و آبرومندانه برگزار شد.

‌حمید سوریان به همراه کمک‌های مردم ری به مناطق زلزله زده اعزام می‌شود

 وی ادامه داد: با توجه به وقوع زلزله در آذربایجان جمعی از هموطنان عزیزمان کشته و مجروح شدند و غمی بر همه دل‌ها نشست و پس از این اتفاق کمیته روز جمعه جلسه فوق‌العاده‌‌ای گذاشت و با پیشنهاد حمید سوریان و کمیته استقبال کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم شهرستان ری با محوریت نابغه کشتی جهان برای بازماندگان این حادثه جمع‌آوری می‌شود.

باقرنژاد خاطرنشان کرد: کمک‌های مردمی تا بعدازظهر جمعه روز قدس جمع‌آوری و پس از تجمیع آن در فرمانداری ری کمک‌ها در قالب هیئتی با محوریت حمید سوریان به مناطق زلزله‌زده ارسال می‌شود.

فرماندار شهرستان ری در ارتباط با فلسفه ارسال کمک‌های مردمی به مناطق زلزله‌زده تصریح کرد: پس از وقوع این حادثه کمک‌های مردمی وسیله‌ای است برای ابراز همدردی مردم و پیام ما این است که مردم سایر مناطق کشور با هموطنان زلزله زده ابراز همدردی می‌کنند و خودشان را شریک غمشان می‌دانند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.