حمید شاه آبادی هم صدور مجوز آلبوم حبیب را تکذیب کرد

۲۴ام بهمن ،

19876_634962477094893750_lحمید شاه آبادی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار هنرآنلاین پس از بیان بعضی شایعات دربارهٔ صدور مجوز برای خواننده ای که مدتی است به ایران بازگشته، اظهار کرد: هیچ مجوزی در این باره صادر نکرده ایم و بنایی هم برای صدور چنین مجوزی نداریم.

وی ادامه داد: راهبرد و سبک معاونت هنری و پیرو آن دفتر موسیقی همواره برای حمایت از موسیقی اصیل ایرانی مشخص بوده است و هر فعالیت موسیقی که از این فضا خارج باشد و بخواهد فضای دیگری در موسیقی کشور تداعی کند، هیچ گاه مجوزی از وزارت ارشاد اخذ نمی کند.

شاه آبادی تصریح کرد: خواننده هایی که در فضای کشور و در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی فعالیت می کنند با آنچه مورد نظر جامعه است آشنا می باشند و براساس آن نیز آثار خود را خلق کرده و برای اخذ مجوز نیز مشکلی ندارند.

معاون هنری وزیر ارشاد با انتقاد از بعضی پایگاه اینترنتی ها گفت: خواننده ای که به ایران بازگشته از وزارت ارشاد مجوزی ندارد و آنچه گفته و شنیده شده شایعه است. برای خود من هم توجه بعضی از پایگاه اینترنتی ها به این موضوع جای تعجب دارد.

وی اظهار کرد: شایعات بعضی پایگاه اینترنتی ها برای رسیدن به اهداف دیگری است، وگرنه وزارت ارشاد از مدت ها پیش با چنین درخواستی روبه رو بوده و تا کنون با آن موافقت نکرده است.

چندی پیش یکی از خبرگزاری ها گفت و گویی را با خواننده ای منتشر کرده که پس از سال ها دوری از ایران به کشور بازگشته است. در این گفت و گو بیان شده که دفتر موسیقی برای بعضی از آثار وی مجوز صادر کرده است.

منبع: هنرآنلاین


موسیقی ایرانیان
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.