حوادث ۲۲بهمن قم در حرم حضرت معصومه منزجر کننده بود

آیت الله نوری همدانی:

ایران > سیاست
آیت الله العظمی نوری همدانی از مراجع تقلید در تماس تلفنی با رئیس مجلس، حوادث تلخ ۲۲ بهمن قم را در حرم حضرت معصومه منزجر کننده خواند.

آیت الله جواد فاضل لنکرانی در پی هتک حرمت نسبت به حرم شریف حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در یوم الله ۲۲ بهمن و اهانت به رئیس مجلس طی تماس تلفنی با علی لاریجانی این اقدام زشت را به شدت محکوم کرد و آن را در راستای اهداف دشمنان خواند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجلس، آیت الله جواد فاضل لنکرانی با بیان اینکه نبایستی تعدادی اندک حرمت رئیس قوه مقننه و نماینده قم را در شهر مرجعیت مورد اهانت قرار دهند، حرکت این اشخاص را اقدامی نادرست، شنیع و اهانت به آستان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در یوم الله ۲۲ بهمن عنوان کرد.

همچنین حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی از مراجع عظام تقلید در تماس تلفنی با رئیس مجلس، ضمن اظهار تالم و تاثر فراوان و فاجعه بار خواندن اتفاق ۲۲ بهمن قم، اقدام اشخاصی را که حرمت آستان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و سالروز جشن بزرگ انقلاب را رعایت نکردند، منزجر کننده خواند.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی همچنین از حلم و بردباری رئیس مجلس تجلیل کرد و با بیان اینکه حضرتعالی از بیت مرجعیت و روحانیت و فرزند حوزه و نماینده اول مردم قم میباشید، از حوادث تلخ ۲۲ بهمن ابراز تاسف کردند.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.