حواشی دیدار گیتی‌پسند و راه ساری

۴ م دیماه ،

حواشی دیدار امروز تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و راه ساری در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

مسئولان باشگاه گیتی‌پسند پیش از آغاز این دیدار اعلام کرده بودند که برای این مسابقه بلیط فروشی انجام نخواهد شد و تماشای این بازی برای هواداران گیتی‌پسند رایگان بود.

استقبال هواداران گیتی‌پسند از این دیدار نسبت به قبل بهتر بود و برای این مسابقه حدود ۱۵۰۰ تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند.

محمد کشاورز، بازیکن ملی‌پوش تیم گیتی‌پسند نیز به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشت و تاثیرغیبت او در این مسابقه به خصوص در نیمه اول بازی کاملا مشخص بود.

ابرقویی‌نژاد، رئیس هیات فوتبال استان اصفهان پس از هفته‌ها برای تماشای بازی تیم گیتی‌پسند به ورزشگاه پیروزی اصفهان رفته بود.

اعتراض کادر فنی دو تیم راه ساری و گیتی‌پسند به داوری بازی همچون سایر دیدارهای فوتبال کاملا به چشم می‌آمد و این بار هم کادر فنی دو تیم به عملکرد داوران مسابقه معترض بودند.

اعتراضات کادر فنی ‌راه ساری در دقایق پایانی بازی با توجه به باخت این مسابقه کاملا به چشم می‌آمد و کادر فنی این دو تیم به شدت نسبت به عملکرد داوران مسابقه معترض بودند.

با وجود اینکه قرار بود شبکه ورزش این بازی را به صورت مستقیم پخش کند، این دیدار از شبکه ورزش پخش نشد.

به گزارش مهر ، گیتی‌پسند در این دیدار توانست به پیروزی برسد و همچنان در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باقی بماند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.