حوزه علمیه قم بازوی مدیریت حوزه در تحول است

۹ شهریور – ۰۱:۰۲:۲۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

مدیر حوزه علمیه استان قم:

بزرگنمایی:  

  مسئول حوزه مدیریت حوزه‌های علمیه کشور گفت: حوزه علمیه قم بازوی مدیریت حوزه در حرکت با شتاب به سوی تحول در حوزه‌های علمیه است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز خبرحوزه،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فرخ‌فال، در نشست شورای معاونین حوزه علمیه استان قم با مدیر حوزه‌های علمیه گفت: همه ارکان تشکیلات حوزه‌های علمیه، مدیریت‌های استانی و ستاد در جهت منویات مدیریت حوزه در حرکت هستند.
وی به جایگاه حوزه علمیه قم در حرکت به سوی تحول اشاره کرد و گفت: حوزه علمیه قم به عنوان بازوی حرکت با شتاب حوزه به سوی تحول است.
حجت‌الاسلام و المسلمین فرخ‌فال با اشاره به برخی از برنامه‌های جدید اجرا شده از سوی حوزه علمیه قم، گفت:‌ اجرای طرح «میثاق طلبگی» که در تابستان امسال ویژه طلاب جدیدالورود برگزار شد، برپایی ‌اردوهای تابستانی با طرحی جدید و رویکردی در راستای تقویت علمی و تربیتی طلاب و…، از جمله‌ برنامه‌های اجرا شده در تابستان امسال می‌باشد.
مسئول حوزه مدیریت حوزه‌های علمیه کشور به اجرای طرح ساماندهی دروس حوزه علمیه قم اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس سیستم رایانه‌ای، اطلاعات جامع اساتید و وضعیت تحصیلی طلاب دراختیار است و طلاب سطح با مراجعه به سایت اینترنتی می‌توانند اساتید خود را انتخاب کنند و لیست طلاب در اختیار استاد قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۳۰۱۳۰۲۲۶۵۸۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.