حوزه ورزش مغفول مانده است؛ کلنگ‌زنی بدون مطالعه ۳۳۲۰ پروژه ورزشی

انتقاد گودرزی از ادغام دو حوزه ورزش و جوانان؛

ایران > دولت– ممتازنیوز:
وزیر ورزش و جوانان با انتقاد از آنچه که تحت عنوان «اقدام دولت قبل نسبت به کلنگ‌زنی بدون مطالعه علمی و محاسبه مالی سه هزار و ۳۲۰ پروژه در کشور» عنوان کرد، گفت: امروز تعیین تکلیف این پروژه‌ها به یک دغدغه برای مردم و مسئولان تبدیل شده است.

به گزارش مهر، محمود گودرزی جمعه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان با اشاره به مطالبه مردم  در راستای اتمام پروژه‌های کلنگ‌زده شده، اظهار داشت: با اعتبارات موجود نمی‌توان پروژه‌های زخم‌خورده را به پایان رساند و آغاز پروژه‌های تازه غیرممکن است.

وزیر ورزش و جوانان با اعلام اینکه از ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبارات وزارت ورزش و جوانان در سال قبل، تا کنون ۱۵۰ میلیارد تومان آن تخصیص داده شده است، گفت: در حال حاضر تعهدات اشتباهی برای وزارتخانه ایجاد شده و اتمام تمام پروژه ها نیازمند اعتبارات کلانی است.

وی در بخش دیگر سخنانش گفت: متاسفانه با ادغام دو حوزه تربیت‌بدنی و جوانان، حوزه ورزش کشور مغفول مانده و باید عقب‌ماندگی‌های این بخش به صورت ویژه جبران شود.

گودرزی اظهار داشت: موضوع جوانان مفهومی است و تفاوت‌های ماهیتی با ورزش دارد و معلوم نیست با چه دیدگاهی این دو سازمان با هم ادغام شده‌اند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: حوزه جوانان باید بازنگری شود و با برنامه‌ریزی مناسب و جذب اعتبارات لازم زمینه برای جذب جوانان فراهم شود.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.