حوض نقاشی از جشنواره حذف نشده است

ممتازنیوز:

hoze-naghashi-34j به تازگی خبری منتشر شد که فیلم سینمایی «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار میری و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی که حوزه هنری سرمایه‌گذار آن است، به خاطر اختلاف سازمان سینمایی و حوزه در جشنواره فجر امسال نمایش داده نمی‌شود.
 

یزدان عشیری مدیر روابط عمومی سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در گفت‌و‌گویی حذف این فیلم از جشنواره امسال را یک شایعه دانست و خبری را که در این زمینه منتشر شده قویا تکذیب کرد.

او با اشاره به این مطلب که فیلم های جشنواره سی و یکم فجر از سوی هیئت انتخاب جشنواره از بین فیلم های متقاضی انتخاب می‌شوند، گفت: «هیچ فرد یا مسئولی در روند انتخاب فیلم ها دخالت ندارد و فقط اعضای هیئت انتخاب به صورت مستقل فیلم‌ها را انتخاب می‌کنند.»

عشیری افزود: «تنها فیلم هایی از حضور در جشنواره فجر بازمی مانند که یا آرای لازم را از سوی هیئت انتخاب کسب نکرده باشند یا نسخه نهایی و آماده بازبینی فیلم‌ها تا زمان مقرر تحویل دبیرخانه جشنواره نشده باشند. به عوان مثال حتی اگر فیلم «چ» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا در زمان مقرر به دبیرخانه تجویل نشود، در جشنواره شرکت نمی‌کند.»
 

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: «در شرایط فعلی سینمای ما نیاز به همدلی و همراهی همه سینماگران دارد و انتشار اخباری از این دست یا از روی شیطنت است برای لطمه زدن به روند برگزاری جشنواره یا با هدف تاثیرگذازی یا جهت دهی به آرای هیئت انتخاب منتشر می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم «حوض نقاشی» آمده است: «مریم و رضا با آدم‌های دیگر فرق دارند، آن هم نه یک فرق ساده، بلکه بسیار بزرگ و آن‌ها باید تلاش کنند تا به دیگران ثابت کنند این تفاوت بزرگ را با معجزه عشق حل کرده‌‌اند.»

شهاب حسینی و نگار جواهریان در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند که نام آن برگرفته از شعر عامیانه و معروف «گنجشگک‌ اشی مشی» است

خبرانلاین


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.