حکمت: کاستا یکی دو بازی دیگر فرصت دارد

    علی حکمت در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص درخواست نماینده شهر آبادان مبنی بر موافقت مدیران نفت با استعفای مدیرعامل این باشگاه، تصریح کرد: من از قبل اعلام کرده بودم اگر مسئولان فرد مناسبی را به جای من پیدا کنند از مدیریت باشگاه کناره گیری می‌کنم ولی آنها نتوانستند و به همین خاطر از من خواسته شد همچنان در سمت خود بمانم.

وی با تاکید بر اینکه هیچ فشاری برای برکناری‌ و استعفایش وجود ندارد، خاطرنشان کرد: الان هم هیچ مشکلی وجود ندارد. اگر مدیری بیاورند که لایق باشد از مدیریت باشگاه کنار می‌روم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت در خصوص شرایط این تیم و قرار گرفتن در رده هفدهم جدول هم گفت: وضعیت تیم ما خوب نیست ولی اگر امتیازات جدول را نگاه کنید متوجه می‌شوید با یک پیروزی می‌توان تا میانه‌های جدول بالا رفت. متاسفانه ما در سه مسابقه در دقایق پایانی امتیاز از دست داده‌ایم.

 حکمت افزود: این نشان می‌دهد که بازیکنان ما از نظر بدنی مشکل دارند و در دقایق پایانی کم می‌آورند. من از این مسئله به مربیان گلایه کرده‌ام و امیدوارم که این مشکل در مسابقات بعدی حل شود.

وی در پایان در پاسخ به این سئوال که تا چند مسابقه دیگر به آلبرتو کاستا سرمربی صنعت نفت فرصت می‌دهید، گفت: یکی، دو مسابقه دیگر، ولی امیدوارم با کسب یک پیروزی به شرایط خوبی از نظر امتیازی برسیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.