حیدرپور: احمدی نژاد در پی برخورد سخیف در فرودگاه برزیل باید به تهران بر می گشت

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص حواشی سفر احمدی نژاد به برزیل گفت: رئیس جمهور باید از همان ابتدا که وارد فرودگاه برزیل شده و متوجه شد که شأن ریاست جمهوری و جمهوری اسلامی ایران رعایت نمی شود، سفر را ادامه نمی داد و باز می گشت. عوض حیدرپور درباره سفر رئیس جمهور کشورمان به برزیل و حاشیه های این سفر که عدم استقبال مناسب از رئیس جمهور در بدو ورود و همچنین نپذیرفتن درخواست دیدار رئیس جمهور با همتای برزیلی خود، گفت:البته ما در جریان جزئیات سفر رئیس جمهور نبوده ایم اما اخبار رسیده حاکی از آن است که برخوردی که با رئیس جمهور شده بسیار سخیف بوده است.
وی با اشاره به اینکه این برخورد در حد و شأن رئیس جمهور ایران نبوده است، بیان کرد : باید در اینگونه سفرها تجدید نظر داشته باشیم.
حیدر پور با تأکید بر اینکه رئیس جمهور نباید اجازه دهد که به حیثیت جمهوری اسلامی ایران آسیب وارد شود، اظهار داشت: ایشان باید از همان ابتدا که وارد فرودگاه شده و متوجه شد که شأن ریاست جمهوری و جمهوری اسلامی ایران رعایت نمی شود، سفر را ادامه نمی داد و باز می گشت.
گفتنی است در جریان سفر سال ۸۹ رئیس جمهور برزیل به ایران که در جریان شرکت وی در اجلاس گروه ۱۵ انجام گرفت با استقبال وزیر امور خارجه وارد تهران شد و در ادامه مورد استقبال رسمی احمدی نژاد قرار گرفته بود.
/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.