حیدری: اگر مصدوم نمی‌دادیم با اختلاف ۱۰ امتیاز قهرمان می‌شدیم/ مظلومی گفت منظوری نداشته

به گزارش خبرآنلاین؛ آبی‌های تهران بازی حساسی مقابل نماینده قطر خواهند داشت و کسب هر نتیجه‌ای به غیر از برد حذف استقلال را به همراه خواهد داشت. خسرو حیدری هافبک راست استقلال در مورد شرایط این تیم گفت‌وگویی اختصاصی با خبرآنلاین انجام داد که حرف‌هایش را می‌خوانید.

در مورد بازی با الریان چه صحبتی داری؟

شانس قهرمانی ما در لیگ خیلی کم شده و حالا لیگ قهرمانان بهترین فرصت است تا همه چیز را جبران کنیم. ما باید در این بازی خانگی تحت هر شرایطی پیروز شویم.

فکر می‌کنی چرا استقلال قهرمانی را در لیگ از دست داد؟

ما در مقاطع مختلفی از فصل با مصدومیت بازیکنانمان روبه‌رو شدیم. مطمئن باشید اگر مصدوم نمی‌دادیم با اختلاف ۱۰ امتیاز قهرمان می‌شدیم.

فکر نمی‌کنی این صحبت‌ها به نوعی توجیه باشد؟

خیر اینطور نیست. مصدومیت بازیکنان استقلال واقعا غیرطبیعی و زیاد بود و هیچ تیمی به اندازه ما بازیکن آسیب‌دیده نداشت. من فکر می‌کنم تمامی بازیکنان استقلال در این فصل مصدوم شدند و مصدومیت بعضی از ما یک ماه، ۲ ماه یا ۳ ماه طول کشید. شما می‌بینید که الان جباری دوباره مصدوم شده و این وضعیت آزاردهنده بود. در طرف مقابل تیمی مثل سپاهان خیلی کم پیش آمد که با مصدومیت بازیکنانش روبه‌رو شود. در ضمن ما قهرمانی در جام حذفی را هم با غیبت چند بازیکن کلیدی‌مان به دست آوردیم.

به نظر تو مسائلی که در این هفته‌ها در مورد تغییر کادرفنی استقلال مطرح شد، تمرکز مظلومی را از بین نبرد؟

تیم بزرگی مثل استقلال همیشه حاشیه دارد و باید با این حاشیه‌ها کنار بیایم. امسال مشکلات زیادی داشتیم و دلیل اصلی قهرمان نشدن در لیگ مصدومیت بازیکنان بود.

در مورد صحبت‌های مظلومی مبنی بر کم کاری بازیکنان استقلال چه صحبتی داری؟

آقای مظلومی فردای آن روز با بازیکنان صحبت کرد و گفت که منظوری نداشته است. به هر حال فشار بازی‌ها زیاد است و بازیکنان خسته می‌شوند. من چند روز پیش با جواد نکونام حرف می‌زدم. او می‌گفت که در اسپانیا خیلی کم پیش می‌آید که تیم‌ها پشت سر هم هر ۴ روز یک بار بازی کنند ولی در ایران فشردگی بازی‌ها خیلی زیاد بود.

فکر می‌کنی مظلومی سال بعد در استقلال بماند؟

هنوز فصل تمام نشده و چیزی مشخص نیست. فقط امیدوارم هواداران به استادیوم بیایند و در این بازی‌های آخر استقلال را حمایت کنند.

به نظر تو عملکرد مظلومی قابل دفاع بود؟

او عملکرد بدی نداشت و اگر لیگ قهرمانان آسیا را با صعود به مرحله بعدی پشت سر بگذاریم، فکر نمی‌کنم نتیجه بدی گرفته باشیم.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.