حیدری: بزرگترین خلاف مجیدی آب معدنی بود!/ بسیار از استقلال طلب دارم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – خسرو حیدری مدافع – هافبک استقلال در بازی با اف سی سئول کره جنوبی در حالیکه هنوز مصدومیتش به طور کامل برطرف شده بود به میدان رفت و همین موضوع سبب شد تا دوباره آسیب ببیند.

امیرحسین اعظمی: حالا او تا ۳ آذر نمی تواند بازی کند ولی خودش معتقد است که این مصدومیت سبب خواهد شد تا کمی استراحت کند و با آمادگی کامل به میادین برگردد.حیدری در مورد شرایط خودش و استقلال به سوالات پاسخ می دهد.او تیمش را مدعی اول قهرمانی می داند و امیدوار است استقلال در آخرین بازی نیم فصل تراکتورسازی را شکست دهد.حرف های خسرو را می خوانید.

قبول داری نباید مقابل اف سی سئول بازی می کردی؟

این مسائل دیگر قدیمی شده و من دوست دارم به آینده فکر کنم.

ولی حفظ سلامتی مهمتر از بازی کردن تو نبود؟

به هر حال گاهی اوقات شرایطی پیش می آید که بازیکن به خاطر حساسیت بازی و دیدگاهی که خودش دارد،چنین تصمیماتی می گیرد.ممکن است تبعاتی هم داشته باشد ولی من الان بدنسازی و فیزیوتراپی می کنم تا با آمادگی کامل به تمرینات گروهی برگردم و از نیم فصل دوم بازی کنم.

در مورد ناراحتی کی روش از بازی کردنت مقابل اف سی سئول چه صحبتی داری؟

خوشبختانه کی روش و قلعه نویی در مورد این مسائل به هماهنگی کامل رسیدند.پس از صحبت هایی که صورت گرفت قرار شد تا من در دو بازی تیم ملی به میدان نروم.در واقع کی روش و قلعه نویی از خواسته های خود گذشتند چون من در دو بازی مقابل تایلند و لبنان و همچنین بازی با تراکتور به میدان نمی روم تا به طور کامل مصدومیتم برطرف شده و به شرایط بازی برسم.

شرایط فعلی ات چطور است؟

خوشبختانه وضعیت خوبی دارم و تلاش می کنم تا هر چه زودتر به شرایط بازی برسم.

با توجه به فشردگی مسابقات،فکر نمی کنی این مصدومیت به نوعی توفیق اجباری شد تا استراحت کنی؟

هر فوتبالیستی دوست دارد در زمین مسابقه بازی کند ولی فکر می کنم به استراحت نیاز داشتم.در ابتدای فصل خوب بدنسازی نکردم ولی حالا این فرصت را دارم که به خوبی بدنسازی کنم و به آمادگی کامل برسم.امیدوارم در نیم فصل دوم بهترین عملکرد را برای استقلال داشته باشم.

از اینکه دو بازی تیم ملی را از دست دادی ناراحت نیستی؟

به هر حال این نظر کی روش بود که به مصدومیتم برسم و انگیزه بسیاری دارم تا بعد از بازگشت به میادین،بهترین بازیها را انجام دهم و با آمادگی کامل به جام جهانی بروم.برای من بسیار مهم است که در ام جهانی بازی کنم.

در حال حاضر در همه پُست ها رقابت حساس است و بازیکنان آمااده حضور دارند.به نظر خودت در تیم ملی حاشیه امنیت داری؟

من خوشحالم که در چند پست بازی کردم و مطمئن باشید آنقدر انگیزه دارم که با آمادگی کامل دوباره برای تیم ملی بازی کنم.من حتی وقتی وصدوم بودم هم توسط کی روش دعوت شدم و این برایم مهم و با ارزش است.

در مورد خداحافظی مجیدی و شایعه دوپینگی بودن او چه صحبتی داری؟

فرهاد از لحاظ شخصیتی و فنی برای استقلال یک ونه مهم بود.او بسیار برای استقلال زحمت کشید و در اوج خداحافظی کرد.هر بازیکنی حاضر نمی شود در اوج فوتبال را کنار بگذارد ولی مجیدی این تصمیم سخت را گرفت و کارش بسیار مهم بود.بازیکنان محدودی پیدا می شوند که چنین تصمیم هایی بگیرند ولی من برایش در مربیگری هم آرزوی موفقیت دارم.

فکر می کنی مجیدی مربی خوبی شود؟

او هم محبوبیت دارد و هم اینکه فوتبال را می فهمد و می تواند مربی خوبی باشد.

در مورد شایعه دوپینگی بودن مجیدی چه صحبتی داری؟

شایعه دوپینگی بودن مجیدی هم خنده دار است.او سالم زندگی می کند و این وصله ها به فرهاد نمی چسبد.متاسفانه در فوتبال ایران همیشه این رسم وجود دارد که چهره بازیکنان بزرگ را خراب کنند ولی بعضی ها که چنین اهدافی دارند به جایی نمی رسند.مجیدی همیشه به ما می گفت این چیزهایی که اکثر فوتبالیست ها می خورند به درد نمی خورد.او فقط بدنسازی می کرد و این چیزهایی که در موردش می گویند درست نیست.بزرگترین خلاف مجیدی آب معدنی بود!ما حتی وقتی قرص های چربی سوز می خوردیم او می خندید.

می گویند بعضی بازیکنان استقلال دلخور می باشند که چرا باشگاه فقط به تو،رحمتی و نکونام پول می دهد و بقیه مشکل مالی دارند.در این خصوص چه صحبتی داری؟

این حرف هایی که می زنند درست نیست.الان بسیار از استقلال طلب دارم و فتح الله زاده هم این موضوع را می داند.تمام بازیکنان دنبال حق و حقوق خود می باشند و طبیعی است که بابت مشکلات مالی ناراحت شوند.ما هم مثل بقیه بازیکنان دنبال پول هستیم و البته مدیرعامل هم واقعا تلاش می کند تا مشکلات مطرح شود.این مشکلات همیشه برای استقلال وجود دارد ولی باید صبر کنیم.

در مورد سریال پژمان صحبت کن.برخی معتقدند در همان سکانس کوتاه به نوعی مصنوعی بازی کردی.قبول داری؟

من بسیار کوتاه بازی کردم و نمی توان نظر داد که خوب بودم یا بد. کم خودم را در حد یک بازیگر حرفه ای نمی بینم.هر فردی برای یک کاری ساخته شده است.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.