خاتمی عاشق فرهاد(خواننده) بود!

به گزارش ماهستیم عده ی از افراد معلوم الحال در سایت ها و فضای مجازی اقدام به تبلیغ غیرمستقیم و مستقیم سید محمد خاتمی در انتخابات آتی می کنند، در همین رابطه یکی از سایت های ضدانقلاب با انتشار گفتگوی با همسر فرهاد (خواننده) به تبلیغ خاتمی و تعریف و تمجید از او می پردازد:

همسر فرهاد می گوید: زمانی‌که فرهاد تقاضای خواب در بیداری را کرد، آقای خاتمی وزیر ارشاد بود. فرهاد به دلیل اینکه کمی ایشان را می‌شناخت یک نامه برای او نوشت و شرح داد که من اسمم این است و تا حالا ۱۳ آهنگ خوانده‌ام که هیچ‌کدام با موازین جمهوری اسلامی مغایرت ندارد و الان هم این آهنگ‌ها را می‌خواهم بخوانم و تقاضای مجوز کرده بود.

وی می افزاید: آقای خاتمی به معاون هنری‌اش ارجاع داده بود و ایشان با من تماس گرفتند و قرار ملاقات گذاشتند و گفتند من عاشق فرهادم و زمان جنگ در جبهه ترانه محمد (ص)با صدای فرهاد را گوش می‌کردم.

پوران گلفام ادامه می دهد: بعد که آقای خاتمی رفت و آقای لاریجانی آمد ما شعرهای قدیمی را مثل محمد و چند تای دیگر را بردیم تا مجوز بگیریم، شورای شعر زیر شعر «محمد» [منظور ترانه وحدت است] نوشت: «تکراری است، رد می‌شود» بقیه هم که خب رد شد.

او در ادامه می افزاید: زمانی‌که مساله گفت‌وگوی تمدن‌ها مطرح شد، فرهاد تصمیم به انتشار آلبومی با این موضوع گرفت یعنی آلبومی با ترانه‌هایی به زبان‌های مختلف (تلفظ فرهاد در زبان‌هایی که صحبت می‌کرد خیلی درست بود). قرار بود این کار را بکند اما خیلی مریض بود و نتوانست. به قول اشکان خواجه‌نوری این کار ناتمام ماند مثل خود فرهاد که ناتمام ماند!

همسر فرهاد از عشق او به رییس جمهور سابق ایران می گوید: سال‌های ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۰ گاهی اوقات خیلی حرص می‌خورد ولی دوباره برای رای دادن به پای صندوق رفت. در حالی که خیلی حالش بد بود، با سختی رفتیم و رای داد. مادر من و فرهاد هر دو عاشق خاتمی بودند، عاشق هم نیز بودند و به فاصله شش ماه از هم از دنیا رفتند.

گفتنی است با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری برخی ازعناصر معلوم الحال در سایت های خبری و فضای مجازی به قصد روی کار آمدن دوباره خاتمی و شرکت او در انتخابات ریاست جمهوری به عناوین مختلف و در تیترهای گوناگون سعی می کنند نام و حضور او را در اذعان عمومی تداعی کنند.

در همین حال سید محمدخاتمی در پیامی به زندانی سیاسی «عیسی سحرخیز» ضمن دلجویی از او برایش آرزوی آزادی نموده است.

گفتنی است پیش از دستگیری «عیسی سحرخیز» ،وی با وجود آگاهی از اعلام دادستانی مبنی بر معرفی خود، در دوزادهم تیرماه در شمال کشور در حالیکه برای فرار از کشور آماده رفتن بود دستگیر و به زندان اوین انتقال یافت. او در بند ۲۰۹، بند ۲۴۰ و بند ۳۵۰ نگهداری شده‌ است. سحرخیز از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی به اتهام توهین به رهبری و فعالیت تبلیغی علیه نظام به سه سال حبس محکوم شد.

منبع:ما هستیم


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.