خادم: سیاسی به دلیل پرونده مدیران سابق بازداشت شد/امیدوارم مدیرعامل سرخپوشان زودتر آزاد شود

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

به گزارش سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز، امیررضا خادم، معاون وزیر ورزش و جوانان درباره دلیل بازداشت حمیدرضا سیاسی، مدیر عامل پرسپولیس گفت: به علت پرونده‌های گذشته که از مدیریت‌های سابق وجود داشته و متاسفانه هنوز تعیین تکلیف نشده است قاضی دادسرای فرهنگ و رسانه با احضار آقای سیاسی حکم بازداشت موقت او را صادر کرد.

خادم افزود: متاسفانه استقلال و پرسپولیس مشکلات مالی گسترده و بدهی‌های زیادی برای آنها بر جای مانده و اکنون ما باید جوابگو باشیم و امیدوارم با حل آنها  بتوانیم روند واگذاری دو تیم را سرعت ببخشیم.

نماینده تام الاختیار وزیر در امور دو باشگاه گفت: امیدوارم آقای سیاسی هر چه سریع‌تر آزاد شود و این احتمال دارد همین مشکلات گریبان استقلال را هم بگیرد.

خادم ادامه داد: امیدوارم با کمک قوه محترم قضاییه با آرامش بخشی و بدور از حاشیه روند واگذاری دو باشگاه با سرعت و دقت جلو برود و شاهد این موارد در آینده نباشیم.

امیررضا خادم درباره جلسه امروز شورای قیمت گذاری وزارت اقتصاد گفت: جلسه بسیار خوبی بود که با حضور دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان، طیب‌نیا و حجت الاسلام پورمحمدی، وزاری اقتصاد و دادگستری و رئیس سازمان حصوصی سازی برگزار شد و تقریباً کلیات و نحوه واگذاری و مزایده و شرایط آن مورد تصویب قرار گرفت.

معاون وزیر ورزش افزود: مشکل جدی ما امضا نشدن صورت‌های مالی از سوی هیات مدیره دو باشگاه است که دلیل آن هم روشن نبودن وضعیت حساب‌های دو باشگاه است و برای همین اقایان هیات مدیره استقلال و پرسپولیس نگران مسایل حقوقی آن هستند.

خادم گفت: البته به زودی سازمان خصوصی سازی در جلسه ای با هیات مدیره دوباشگاه نگرانی آنها را رفع می‌کند و شرایط واگذاری مهیا خواهد شد.

نماینده وزیر در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در مورد زمان مزایده گفت: قیمت گذاری بنا بر اعلام سازمان خصوصی سازی تا اول دی ماه خواهد بود و بعد از آن شرایط مزایده اعلام می‌شود در جلسه امروز تاییدیه دولت برای واگذاری ۱۰۰درصد سهام دو باشگاه قطعی شد و بلوک‌بندی نخواهد شد. ضمن اینکه پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس به عنوان سهام دار درصدی را به خود اختصاصی می‌دهند.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.