خارج شدن پنج سانتی توپ یعنی بد شانسی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

طاهر قره داشلی، سرمربی تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد گفت: ما در هفته سوم لیگ برتر بازی را خوب آغاز نمودیم اما متاسفانه هنوز بسیار همه نماینده نداریم.

طاهره قره داشلی، سرمربی تیم والیبال  بازرگانی جواهری گنبد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:  در بازی شب قبل اگر فقط یکی دو نفر از شاگردانم که در پستهای کلیدی بازی می نمایند دقیق تر مقابل حریف توپ می زدند و iبه طور قطع تیم مشهد را شکست می دادیم.

 وی تصریح نمود: ترکیب تیم ما را بازیکنان جوان و کم تجربه تشکیل می دهند آنها برای رسیدن iبه هماهنگی مطلوب نیاز iبه تمرین و بازی بسیار دادند این امر در حالی است که ما تیمی بودیم از میان ۱۲ تیم حاضر در لیگ  برتر امسال تمرینات آماده سازی را دیرتر آغاز  نمودیم.

 وی تصریح نمود:  نقاط ضعف اصلی ما در طول بازیهای برگزار شده علاوه بر نبود یار همه نماینده جوانی شاگردانم و کم تجربگی آنها ست iبه طوری که در پوئن های حساس نمی دانند باید چگونه عمل نموده و نتیجه را iبه نفع خود تغییر دهند.

 وی در خصوص تیم میزان خراسان گفت:  مشهدی ها در این هفته بدون اشتباه  بازی  نمودند آنها یکی از iبهترین روزهای  خود را در لیگ امسال تجربه  نمودند و توانستند iبه خوبی از میزبانی  خود استفاده نمایند.

 سرمربی تیم بازرگانی  جواهری گنبد  تصریح نمود: ما شب قبل هر توپی را که دفاع نمودیم iبه فاصله حداکثر پنج سانتی متر iبه خارج از زمین می رفت این موضوع در والیبال  یعنی بد شانسی.
 

قره داشلی گفت:  من iبه عنوان  یکی از مربیانی iبه بازی در سالنهای شلوغ را دارم در حال حاضر وقتی وارد زمین می شوم iبه هیچ عنوان با حواشی کاری ندارم،  اما شنیدم که در بازی شب قبل تماشاگران مشهدی اقدام iبه فحاشی علیه شاگردانم  نموده اند،  این امر در حالی بود که بازیکنان جوان و کم تجربه ما چنین شرایطی را ندیده اند و این مسائل  برایشان تازگی دارد./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.