«خاطراتی برای تمام فصول» تحفه‌ای ناقابل به جانبازان دفاع مقدس است

۴ م دیماه ،

مدیر شبکه یک سیما:

سینماپرس-گروه تلویزیون/ مهدی فرجی،مدیر شبکه یک سیما در مراسم رونمایی از مستند «خاطراتی برای تمام فصول» ضمن اعلام اینکه پخش این مستند از هشت دی ماه آغاز خواهد شد، گفت: «خاطراتی برای تمام فصول» تحفه ناقابل به پیشگاه کسانی است که در هشت سال دفاع مقدس فداکاری کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، در ابتدای مراسم رونمایی از مستند «خاطراتی برای تمام فصول» مهدی فرجی، مدیر شبکه یک در خصوص این مستند بیان کرد: برادران رزاق کریمی طی چند سال تحقیق و کار هنری، این مستند را آماده کردند، مستند «خاطراتی برای تمام فصول» تحفه ناقابلی است به پیشگاه کسانی که در دوران هشت سال دفاع مقدس سختی کشیده اند و از خود گذشتگی و فداکاری کرده اند.

وی در خصوص فعالیت های گروه حماسه و دفاع مقدس شبکه یک سیما اظهار داشت: حبیب والی نژاد سالها در مجموعه روایت فتح کار کرده است و از وقتی که به گروه حماسه و دفاع مقدس شبکه یک آمده با جمع آوری نیروهای جوان و با تجربه کارهای خوبی را انجام داده است.

فرجی در خصوص مستند «آخرین روزهای زمستان» اظهار داشت: این مستند با همیاری و کمک گروهی از جونان ساخته شد میانگین سنی عوامل تولید آن حدود ۲۷ سال بود و با اینکه آنها دوران جنگ را درک نکرده بودند، توانستند اثری به یاد ماندنی خلق کنند.پس از این جایگزین این مجموعه مستند «خاطراتی برای تمام فصول» به کارگردانی مصطی رزاق کریمی از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

وی هم چنین در خصوص ساخت و پخش پروژه «نورالدین پسر ایران» افزود: امروز نیز در این مراسم با حضور نورالدین عافی، نویسنده کتاب «نورالدین پسر ایران» را کلید خواهیم زد این برنامه نیز همانند برنامه «دا» به روایت کتاب خواهد پرداخت.

مدیر شبکه یک سیما در پایان با اشاره به سختی های کار در حوزه دفاع مقدس بیان کرد: محدودیت های کار در حوزه دفاع مقدس بسیار شده است و توقع ها نیز در این زمینه بالا رفته که به همین منظور کار با این شرایط در حوزه دفاع مقدس نسبت به قبل سخت تر شده است. این مجموعه پنج قسمتی ۷۰ درصد آن در خارج از کشور تولید شد و مبتنی بر کار میدانی و تحقیقات جامع است.

مجموعه مستند تلویزیونی «خاطراتی برای تمام فصول» که به موضوع معالجه مجروحان شیمیایی در بیمارستان‌های شهر وین اتریش اختصاص دارد، از هشتم دی ماه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این مجموعه مستند به تهیه کنندگی مرتضی رزاق کریمی و به کارگردانی و روایت برادرش مصطفی‌ در پنج قسمت تولید شده و بصورت هفتگی جمعه‌ها ساعت ۲۰ از شبکه سراسری یک سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ع.ت/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۴۴۱


شبکه خبری سینمای ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.