خاطرات جالب فرهاد از وحید هاشمیان

در تیم ملی بود که با وحید هم اتاق بودم و درست شب قبل از بازی با کره بود که دیدم وحید چراغ های اتاق را رأس ساعت ۹ خاموش کرد .

فرهاد مجیدی کاپیتان پیشین و محبوب استقلال که این روزها با پیشنهادات متفاوتی از سوی تیم های لیگ برتر مواجه می شود در خصوص خداحافظی وحید هاشمیان از دنیای بازیگری و فوتبال در گفتگوی اختصاصی با مجله اینترنتی جهان و ورزش گفت: خداحافظی وحید از فوتبال خیلی برایم سخت بود و از شنیدن آن شوکه شدم. هرچند احساس می کنم او همواره بهترین راهها را انتخاب می کند و قطعاً این بار نیز شرایط را برای خداحافظی مناسب دیده است اما تصور نمی کردم فوتبال ایران به راحتی موجبات خداحافظی یکی از مهاجمان خوب و کلاسیک خود را فراهم کند .

به نقل از گل وی در خصوص شخصیت وحید به جهان و ورزش گفت: من بارها با وحید در اردوها هم اتاق بوده ام و به جرات می توان گفت وحید یکی از باشخصیت ترین و بااخلاق ترین فوتبالیست های ایران که تاکنون دیده ام بود.

شماره هفت محبوب آبی ها در ادامه افزود: شخصاً علاقه مند هستم در صورت امکان با کمال میل برای بازی خداحافظی او که به نظرم فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس بازی مناسبی در شأن او تدارک خواهند دید حضور داشته باشم و سهم کوچکی در آن ایفا کنم .

مجیدی با تمجید از روحیه بالا و اخلاقی هاشمیان انضباط را رکن اول اخلاقیات او عنوان کرد و با ذکر دو خاطره صحبت های خود را ادامه داد: در تیم ملی بود که با وحید هم اتاق بودم و درست شب قبل از بازی با کره بود که دیدم وحید چراغ های اتاق را رأس ساعت ۹ خاموش کرد و خواستار این شد که زودتر استراحت کنیم. من هم که دیسیپلین و انضباط وحید برایم جالب بود بنابر احترام به او شب را زودتر از همیشه به استراحت پرداختم و حتی حاضر نشد تا آخرین اخبار ورزشی را بشنویم و تاکید داشت شب قبل از بازی زودتر استراحت کنیم و همین بود که فردای آن شب گل حساس و زیبایی را با تیزهوشی وارد دروازه کره جنوبی کرد .

دومین خاطره ام با وحید بر می گردد به زمان حضورم در النصر امارات که برای اردویی در آلمان به بوخوم رفته بودیم. در آنجا من به همراه تعدادی از بازیکنان برای دیدن وحید و تمرینات بوخوم به آنجا رفتیم.نکته جالب این بود که تعدادی از بازیکنان و هم تیمی های او به نوعی از تمرینات جدی و بازی محکم او ناراضی بودند در حالی که این سبک بازی و اخلاق وحید بود که در آن تلاش و جدیت حرف اول را می زد و برایم جالب بود که آلمانی ها که خود در نظم و جدیت زبانزد هستند در مقابل جدیت وحید کم آورده بودند .

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۱ نفر   |   تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ مرداد
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , آلمانی ها, فرهاد مجیدی, مجیدی, وحید هاشمیان


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.