خاطره احمدی‌نژاد از دیدار با رابط امام زمان (ع)

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

محمود احمدی‌نژاد در جمع گروهی از هوادارانش که در مقابل منزل وی تجمع کرده بودند مباحثی آخرالزمانی مطرح کرده است که پایگاه اینترنتی نکات پرس – منسوب به غلامحسین الهام – آن را منتشر کرده است.

احمدی‌نژاد: با رابط امام زمان (عج) ملاقات داشتم
 محمود احمدی‌نژاد در جمع گروهی از هوادارانش که در مقابل منزل وی تجمع کرده بودند مباحثی آخرالزمانی مطرح کرده است که پایگاه اینترنتی نکات پرس – منسوب به غلامحسین الهام – آن را منتشر کرده است.

 احمدی‌نژاد در سخنان خود نکاتی را بیان کرده است که بسبار به مبحث ظهور انفسی حاج قدرت‌الله لطیفی نسب – فردی که مدعی شده بود که امام زمان (عج) در شب نیمه شعبان سال ۱۳۴۸ به مسجد جمکران آمده و به او دستور بازسازی این مسجد را داده‌ است – مشابهت دارد.

تجمع مردم مقابل منزل احمدی‌نژاد در نارمک

محمود احمدی‌نژاد گفته است: به شما بگویم یکی از برنامه‌های صهیونیست‌ها فراموشاندن یاد امام از جامعه بشری است؛ چه این صهیونیست‌های امروزی و چه صهیونیست‌های تاریخ، آنجا که قرآن می‌فرماید «لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَهً لِّلَّذِینَ آمَنُواْ الْیَهُودَ…» منظور، همین صهیونیست‌هاست. «لتجدن» یعنی قطعا خواهی یافت. «اشد عداوتا» یعنی دشمن‌ترین دشمنان برای مومنان به خدا صهیونیست‌ها می باشند.

من کد‌ها و اطلاعات گسترده‌ای دارم از برنامه‌هایی که آنها تنظیم می‌کنند، عمل می‌کنند. خدا رحمت کند! حاج آقای لطیفی شاید بعضی از شما نام او را شنیده باشید. حاج آقای لطیفی چه کسی بود؟‌ همان کسی که بهمن‌ماه با امام ملاقات کرد و پیام برد برای امام. گفت به مردم بگویید خیابان‌ها را ترک نکنند. حکومت نظامی را نپذیرند. از جانب امام زمان علیه السلام پیام برد و امام هم پیام داد که مردم در خیابان‌ها بمانید حکومت طاغوت برچیده شد.

حاج آقای لطیفی سال ۸۶ آمد نهاد ریاست جمهوری. خودش برای من تعریف کرد. گفت غربی‌ها به شدت دنبال امام زمان می باشند. برای زدن. برای محو کردن اندیشه امام زمان از ذهن مردم. بعد آقای لطیفی یک مساله‌ای را تعریف کرد که دو سه روز قبل اتفاق افتاده بود. گفت «دوستی دارم در قلهک. زنگ زد گفت بیا که با شما کاری دارم. من رفتم به خانه او. گفت دو نفر آمده‌اند اینجا با شما کار دارند. بعد دیدم این دو نفر انگلیسی حرف می‌زنند. مترجم هم آورده بودند. مقداری با من صحبت کردند و سوالاتی پرسیدند.»

آن خارجی‌ها شنیده بودند که آقای لطیفی آن پیام را از جانب امام زمان برای امام خمینی برده بود. آقای لطیفی گفت «آن‌ها دو ساعت با من صحبت کردند و نوار گذاشتند. همه‌اش راجع به امام زمان بود. اینکه مردم چطور امام را باور دارند و ارتباط دل مردم با امام چیست. بعد هم ریز و دقیق شده بودند که امام با چه کسانی تماس می‌گیرد، کجا می‌رود و کجا می‌آید.»

عین حرف‌های آقای لطیفی را علمای عراق هم به من گفته‌اند. وقتی به عراق رفتم آن‌ها می‌گفتند آمریکایی در عراق دنبال این بودند که بدانند ارتباط مردم و دل و قلب و فرهنگ آن‌ها با امام چیست. …

باید به سمت امام برویم. (زمزمه جمعیت حاضر: انشاءالله). عطر او پیچیده است. همه جای دنیا الان بحث امام است. اندیشمندان، صاحبنظران، حتی مردم عادی.

احمدی‌نژاد ادامه داد: یک زمان وقتی اسم امام می‌آمد، مقاومت می‌شد و انگ و برچسب می‌زدند. البته الان هم یک عده می‌زنند. ولی دیگر از این‌ها عبور کرده‌ایم. الان شاهد استقبال هستیم.

مرتضی لطفی پسر حاج قدرت الله لطیفی در گفتگو با مجله موعود در سال۸۷ به نقل از پدر خود اینطور نقل کرده بود: مرحوم لطیفی نظرشان بر این بود که حضرت (ع) دو ظهور دارند: ظهور آفاقی و ظهور انفسی. ظهور انفسی به این معناست که برای مقدمه ظهور در نفوس شیعه و غیر شیعه نام و یاد حضرت جاری می‌شود تا بعد از ظهور، مردم با نام ایشان آشنا باشند و غریبه نباشند. برای دوستان و شیعیان حضرت هم با این ظهور انفسی مقدمه‌ای فراهم می‌شود تا با دعا و توسلات، خود را برای ظهور آماده ساخته، از غفلت خارج شده، در سلک منتظران درآیند.

ظهور انفسی حدود پنجاه و پنج سال پیش آغاز شده و از آن به بعد آرام آرام نام و یاد حضرت در همه جا جاری و ساری شد. خود حاج آقا هم یکی از مأموریت‌هایی که داشت، ترویج نام حضرت بود و ایشان از هر فرصتی در این راستا بهره می‌برد. می‌فرمودند: ظهور انفسی که آغاز می‌شود، در فاصله بسیار کمی پس از آن، ظهور آفاقی هم اتفاق خواهد افتاد و ما منتظر ظهور حضرتیم.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مهدی:

    رحمت خدا بر مرحوم لطیفی/آیه الله العظمی صافی درهنگام نماز خواندن بر بدن مطهر ایشان این تعبیر را بکار بردند: آقای لطیفی مصداق انسان کامل بود/به گزارش مجله موعود عج

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.