خامکانی: تاکنون با هیچ فردی برای حضور در کابینه یازدهم صحبت نشده است

۰۵ تیرماه ۱۳،

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تیم رییس جمهور منتخب در حال بررسی شاخص‌ها برای واگذاری پست‌های کابینه یازدهم به اشخاص است گفت: طبق اطلاع بنده تاکنون با هیچ فردی برای حضور در کابینه یازدهم صحبت و گفت‌وگو نشده است.

حسین امیری خامکانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: طبق اطلاع بنده در حال حاضر رییس جمهور منتخب و تیم ایشان به بررسی شاخص‌ها می‌پردازد تا متناسب با آن مسوولیت‌ها به اشخاص واگذار کند. بر این اساس تاکنون با کسی برای تصدی مسوولیت‌های مختلف در کابینه یازدهم صحبت نشده است و هنوز در مرحله معرفی شاخص‌ها می باشند.

وی در توضیح این شاخص‌ها گفت: مشکلات موجود کشور بخصوص در بعد اقتصادی واقعیتی است که تمامی صاحب‌نظران حتی اصو‌ل‌گرایان به آن معتقدند.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس خاطر نشان کرد: از طرف دیگر در حوزه‌های دیگر همچون سیاست خارجی‌،‌ اجتماعی و فرهنگی مسائل و مشکلاتی داریم که این موارد در کنار تحریم‌ها و نحوه مدیریت آن به مجموعه‌ای تبدیل می‌شود که طبیعتا اداره آن احتیاج به اشخاصی با شاخصه‌ها و پارامترهای مخلتف دارد.

امیری ادامه داد: طبیعتا اشخاص کابینه یازدهم باید مشکلات موجود کشور را شناسایی کرده و با توجه به اهداف برنامه توسعه و چشم‌انداز ۲۰ ساله در حرکتی روبه جلو در جهت حل مشکلات کشور گام بردارند. تمامی این موارد منوط به تعریف شاخصه‌ها و ویژگیهای فعلی جامعه برای تصدی پست‌های مربوط به کابینه یازدهم است که در حال حاضر تیم آقای روحانی مشغول به این کار می‌باشند.

انتهای پیام


ISNA News Feed
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.