خانم جنجالی همچنان همه را غافلگیر می‌کند: “لیدی گاگا” برای ملاقات با موسس وب‌سایت “ویکی لیکس” به سفارت اکوادور رفت!/ تصویرش را ببینید و گزارش را در «کافه موسیقی» بخوانید

سه شنبه, ۱۸ مهر ساعت ۱۸:۲۳ کافه موسیقی

+ ۱۰

+ ۱

کافه موسیقی: دیگر همه به کارهای عجیب و غریب لیدی گاگا عادت کرده‌اند. اما این بار خبری از پوشیدن لباس‌های نامتعارف نیست و لیدی گاگا برای ملاقات با جولیان آسانژ، موسس وب‌سایت افشاگر “ویکی لیکس” به سفارت اکوادر در لندن رفته‌است!

آسانژ در سال‌های گذشته به دلیل راه‌اندازی وب‌سایت ویکی لیکس و انتشار اسناد محرمانه‌ی سیاسی دولت‌های مختلف، به چهره‌ای رسانه‌ای بدل شده‌است. وی بیش از یکسال است که از ترس استرداد به سوئد توسط دولت انگلستان، در سفارت اکوادور پنهان شده‌است. حتی اعطای پناهندگی به آسانژ از سوی دولت اکوادور هم نمی‌تواند مانع از اجرای حکم بازداشت وی توسط نیروهای پلیس بشود، به همین علت آسانژ امکان خروج از سفارت را ندارد.

آسانژ که در حال حاضر به نمادی از آزادی بیان در رسانه‌ها تبدیل شده‌است، حامیان مشهوری در عالم هنر دارد که از میان آنها می‌توان به سینماگرانی همچون مایکل مور، اولیور استون و کن لوچ اشاره کرد. اما احتمالا کسی انتظار نداشته که ستاره‌ی موسیقی پاپ این روزها به ملاقات آسانژ برود و با او در سفارت نهار بخورد!

احتمالا  لیدی گاگا برای اثبات همین اقدام غافلگیر کننده، تصویر خودش و جولیان آسانژ را بر روی اینترنت منتشر کرده‌است.

افزودن نظر

قدرت گرفته از جی‌کامنت فارسی ، ترجمه و بازنویسی : سی‌ام‌اس فارسی


کافه موسیقی::صفحه اصلی
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.