خانه تکانی کفاشیان در فدراسیون فوتبال

شفاف: این روزها با کناره‌گیری هادی آیت‌اللهی از انتخابات هیات فوتبال فارس و سپردن ریاست این هیات به فردی دیگر فشارهایی هم برای کنار رفتن بهروان از ریاست هیات مازندران و عدم حضور در انتخابات فوتبالی این استان وجود دارد. فشاری که باعث تردید و بر سر دوراهی قرار گرفتن بهروان شده است. ظاهرا به او خبر داده‌اند کفاشیان از عملکردش در پست سرپرستی سازمان لیگ و اختلافاتی که بابت برداشت‌ها از حساب سازمان لیگ ایجاد شده راضی نیست و به او پیغام داده‌اند اگر می‌خواهی در فدراسیون ادامه دهی باید مانند آیت‌اللهی قید ریاست استان را بزند.

کفاشیان که با رای بالای مجمع فدراسیون فوتبال رییس شد و به نوعی گزینه سیاسی ریاست فوتبال را شکست داد، بعد از دریافت مجوز از هیئت دولت، حالا به دنبال ایجاد تغییراتی در راس فدراسیون فوتبال است.

از آنجایی که کفاشیان با همکارانش رودربایستی شدیدی دارد، به جای اخراج آنها از فدراسیون، این افراد را در پست های مشاوره به کار می گیرد. نمونه بارز این رفتار رئیس خنده روی فوتبال نیز در ارائه حکم مشاور به صادقی، رییس قبلی توسعه برنامه‌های فوتبال است.

از سوی دیگر فریدون اصفهانیان هم برای تحویل گرفتن تشکیلات داوری به زودی وارد ساختمان خیابان سئول می‌شود و جانشین درخشان در کمیته بازاریابی هم تا آخر هفته معرفی می‌شود. خود درخشان هم به عنوان یکی از اعضای این کمیته مشغول به کار است.

اختلاف با کمیته استیناف بر سر ۲ امتیاز پرسپولیس
کفاشیان در یکی از گفتگوهای اخیرش به ماجرای رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس اشاره داشته که به این کمیته توصیه کرده است دو امتیاز پرسپولیس را برگرداند. اعترافی که از دخالت علنی رییس در این کمیته خبر می‌دهد. البته صالحی رییس استیناف هم بلافاصله در گفت‌وگویی خبر داده که اهل توصیه‌پذیری نیست و با استقلال کامل درباره این پرونده تصمیم‌گیری می‌کنند. حرفی که نشان از اختلاف‌نظر رییس فدراسیون و رییس کمیته‌اش دارد.

در این بین در شرایطی که علی کفاشیان پس از انتخاب مجدد در فدراسیون اولین برنامه‌اش دور کردن مخالفان از فدراسیون و نگه داشتن همراهان و موافقانش بود تا به قول خودش همه چیز یک‌دست شود اما ظاهرا رییس کمیته استیناف هم به همان راهی می‌رود که به آخر و عاقبت شاه‌حسینی و قاضی شریفی ختم خواهد شد. البته قاضی حسن‌زاده همچنان در کمیته انضباطی مانده چون آنطور که از شواهد و قراین برمی‌آید برخلاف میل رییس رایی صادر نشده است.

جوان آنلاین – آخرین عناوین ورزشی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.