خانه سازی بانک مهراقتصاد برای زلزله زدگان

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از بینا در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

بینا- طی مراسمی اولین پروژه ساخت خانه های بهداشت توسط بانک مهر اقتصاد در مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی کلید خورد.
به گزارش تفسیری بینا، در پی وقوع زمین لرزه اخیر در آذربایجان و تخریب خانه ها و مراکز بهداشتی مردم این مناطق، با حضور مسئولین وزارت بهداشت و درمان استان و با حمایت بانک مهر اقتصاد طی مراسمی اولین پروژه ساخت خانه های بهداشت کلنگ زنی شد.
دکتر مرتضی کمانگری – معاون منابع انسانی و آموزش بانک مهر اقتصاد – در این مراسم ضمن بازدید از مناطق زلزله زده و دلجوئی از مردم گفت: بانک مهر اقتصاد به عنوان یک نهاد اقتصادی و طلیعه دار بانکداری اسلامی، مشارکت در رخدادهای اجتماعی و در کنار مردم بودن را از وظایف ذاتی خود میداند.
وی ادامه داد: در پی وقوع زلزله اخیر در آذربایجان و تخریب خانه ها و امکانات عمومی هموطنان مجموعه مهر برآن شد تا با همدلی و مشارکت، گوشه ای از مشکلات هموطنان آسیب دیده را بکاهد که در این جهت طی رایزنی ها و مشورتهای صورت گرفته و بدلیل کمبود امکانات بهداشتی و تهدید انواع بیماریها در روستاهای زلزله زده، مقرر شد ساخت مراکز بهداشتی و خانه های بهداشت در اولویت کاری قرار گیرد.
کمانگری افزود: در این جهت طی تعامل با دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت و درمان استان آذربایجان شرقی مقدمات ساخت خانه های بهداشت آغاز شده و امیدواریم این کار خیرخواهانه مجموعه بانک مهر اقتصاد سبب رضایت درگاه حضرت حق نیز واقع شود.
در پایان این مراسم دکتر یعقوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز از مجموعه بانک مهر اقتصاد برای پیشقدم شدن در ساخت خانه های بهداشت مناطق زلزله زده تقدیر و تجلیل نمود.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.