خانه عود ایران متعلق به هنرپروران است

۰۶اردیبهشت،

مجید ناظم پور در گفت و گو با هنرآنلاین

مجید ناظم پور: همه کشورها یک خانه عود دارند و من همیشه دوست داشتم یک خانه عود در ایران هم تاسیس شود که با تلاش بسیار توانستیم خانه عود ایران را برای اولین بار تاسیس کنیم، همچنین این مکان متعلق به من نیست بلکه خانه عود ایران متعلق به هنرپروران است.

مجید ناظم پور، نوازنده عود و خواننده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: مجوز اصلی خانه عود ایران در مراحل نهایی قرار دارد به همین سبب مجبور بودیم خانه عود را در محل آموزشگاه آذرکیمیا تاسیس کنیم زیرا یک آموزشگاه می تواند با دو اسم متفاوت فعالیت کند.

این نوازنده در ادامه افزود: به طور کلی همه کشورها یک خانه عود دارند و من همیشه دوست داشتم یک خانه عود در ایران هم تاسیس شود که با تلاش بسیار امکانات لازم فراهم شد و ما توانستیم خانه عود ایران را برای اولین بار تاسیس کنیم.

این خواننده در ادامه خاطرنشان کرد: در این مکان آرشیو کامل نت عود نوازان مشهور جهان، آرشیو سی دی عودنوازان مشهور جهان، آرشیو مضراب، آرشیو سیم عود و آرشیو انواع ساز عود وجود دارد که در دسترس علاقه مندان این ساز قرار می گیرد.همچنین خانه عود ایران به منظور برپایی کارگاه‌های آموزشی و برگزاری کنسرت‌های پژوهشی داخلی و خارجی تاسیس شده است.

ناظم پور در ادامه تاکید کرد: همچنین در خانه عود ایران به آموزش ساز عود ،سازهای ایرانی و مکاتب عود نوازی می پردازیم ، همچنین این مکان متعلق به من نیست بلکه خانه عود ایران متعلق به هنرپروران است.

مجید ناظم پور در ادامه بیان کرد: در اینجا لازم می دانم از رضا مهدوی تشکر کنم زیرا مجوز آموزشگاه آذرکیمیا را در اختیار ما قرار دادند و شاید اگر کمک های ایشان نبود نمی توانستیم خانه عود ایران را تاسیس کنیم.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.