خانه فرهنگ باصفا به استقبال تابستان می رود

جام جم آنلاین: خانه فرهنگ با صفا از مراکز وابسته به مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ شهرداری تهران با برپایی ایستگاه های مختلف فرهنگی و هنری به استقبال تابستان می رود.

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، خانه فرهنگ با صفا همزمان با شروع فصل تابستان و با هدف غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ایستگاه های مختلف فرهنگی هنری را یکشنبه های هر هفته از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در بوستان باصفای جنوبی برگزار می کند.

ایستگاه های قصه های قرآنی، نقاشی، سفال، کاردستی، هواپیماسازی و شطرنج ، نمایش خلاق (با استفاده از کاردستی های خلاق توسط کودکان) از جمله برنامه هایی است که در این ایستگاه ها اجرا می شود.

بر اساس این گزارش، استفاده از قدرت تجسم، درک مطلب، توجه به عواطف، قدرت تخیل، ابتکار، توانایی درونی، امتحان شیوه های گوناگون در حین انجام کار برای رسیدن به موفقیت، خوب دیدن، توجه به خواسته های جمع و یادگیری حرکت جمعی از جمله اهدافی است که در این ایستگاه ها دنبال می شود.

ایستگاه های تابستانی خانه فرهنگ باصفا در تاریخ های چهارم،۱۱، ۱۸ و ۲۵ تیرماه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در بوستان باصفا جنوبی واقع در میدان صادقیه ، بلوار آیت الله کاشانی میزبان کودکان و نوجوانان خواهد بود.

شماره تلفن ۹ – ۴۴۰۹۸۷۴۸ و نشانی الکترونیکی: ferdos. farhangsara.ir برای کسب اطلاعات بیشتر اعلام شده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.