«خانه مهر» رنگ و بوی ماه میهمانی خدا گرفت

سه شنبه ۳ مرداد – ۰۳:۲۰:۳۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- برنامه زنده صبحگاهی «خانه مهر» با حضور کارشناسان حوزه و دانشگاه و با هدف تحکیم بنیان خانواده، تعمیق ریشه‌های معنوی و علایق دینی خانواده‌ها، درماه مبارک رمضان رنگ و بوی تازه ای گرفته است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز خبرحوزه، برنامه زنده صبحگاهی «خانه مهر» با ضرب آهنگی پرتحرک و شاداب، با حضور کارشناسان حوزه و دانشگاه و با هدف تحکیم بنیان خانواده، تعمیق ریشه‌های معنوی و علایق دینی خانواده‌ها و تبیین منزلت و جایگاه رفیع خانواده در جامعه اسلامی، تولید می‌شود که با حلول ماه مبارک رمضان رنگ و بویی تازه گرفته است.
دراین برنامه در طول ماه مبارک رمضان علاوه بر اضافه شدن بخش‌هایی با عنوان یادداشت‌های خانوادگی و خاطرات من و آقاجان، آیتم‌های قبلی مانند گلهای بهشت و سلامت در خانواده و … نیز با نگاهی به ماه رمضان تقدیم شنوندگان خواهد شد.
حجت الاسلام فاطمی منش، درمورد انتقال مفاهیم دینی به کودکان، حجج اسلام دکتر جلالی، استاد هادی پور و سرکار خانم تختی درباره بحث معنویت در خانواده و میرغضنفری نیز با موضوع سلامت در خانواده، در طول ماه میهمانی خدا، در برنامه«خانه مهر»، به ارائه مباحث کارشناسی  خواهند پرداخت.
براساس اعلام روابط عمومی رادیو معارف، برنامه زنده صبحگاهی «خانه مهر» کاری از گروه فرهنگ و ادب، به تهیه کنندگی، سردبیری و نویسندگی اعظم ایرانی، دستیاری تهیه حمید اشتری، گویندگی محبوبه شیرعلی و گزارشگری حمیده نجاتی از سه شنبه تا پنج‌شنبه هر هفته از ساعت ۹:۰۰ صبح تقدیم شنوندگان رادیو معارف می‌شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۴۱۵۲۰۳۶۸۴۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.