خانه کاربران فناوری اطلاعات و ارتباطات راه‌اندازی شد

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

به گزارش خبرنگار مهر، این کانون با هدف تعامل،‌ هم افزایی و همیاری مردم با بخش دولتی از طریق ارتقای مشارکت عمومی و تقویت کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهتی افزایش iبهره وری، کاهش iبها، اصلاح الگوی مصرف و حمایت از تولیدات داخلی تشکیل شده است.

فراهم سازی بسترهای مساعد iبه منظور انتقال مسائل و پیشنهادات جامعه کاربران و مصرف کنندگان فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور iبه دستگاهها و مسئولان ذیربط از طریق تعامل با بخش دولتی و غیر دولتی از دیگر اهداف این تشکل است.

زمینه سازی برای توجه بیشتر iبه نیازهای کاربران و مصرف کنندگان فناوری اطلاعات از طریق همکاری با نهادهای تصمیم ساز و تصمیم گیر عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور از جمله اهداف این کانون محسوب می گردد.

برگزارى سمینارها و نشست های تخصصی iبه منظور ارتقای کاربری فناوری اطلاعات و همکاری با موسسات آموزشی، پژوهشی، تحقیقاتی و اطلاع رسانی حاوی مجوز از مراجع ذیصلاح iبه منظور افزایش فرهنگ و دانش عمومی مصرف کنندگان فناوری اطلاعات در کشور از جمله برنامه های این کانون در جهتی تحقق اهداف پیش بینی شده است.

کاربران ارتباطات و فناوری اطلاعات می توانند با مراجعه iبه آدرس اینترنتی www.ictuser.ir نسبت iبه ثبت نام اینترنتی در این کانون اقدام کنند.

کانون توسعه کاربری فناوری آریا با همکاری مجری نمایشگاه و در جهتی توسعه کاربری فناوری آریا در سیزدهمین نمایشگاه تلکام حضور یافته است.


MehrNews Rss Feed
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.