خانواده‌های زندانیان بند ۳۵۰ با آنها دیدار کردند

ایران > حقوقی‌و قضایی– ممتازنیوز:
رئیس سازمان زندان‌ها با اشاره به دیدار زندانیان بند ۳۵۰ با خانواده‌هایشان گفت: عامل انتقال خبرها داخل این بند به شبکه‌های معاند نظام از سوی ماموران زندان شناسایی شد.

به گزارش مهر، غلامحسین اسماعیلی رئیس سازمان زندان‌ها دراین باره اظهار داشت:همان طور که پیش از این گفتم هیچگونه درگیری در بند ۳۵۰ بازداشتگاه اوین رخ نداد و تنها یک بازرسی نوبتی صورت گرفته است. خبر درگیری میان زندانیان و همکاران ما صحت ندارد و دروغ‌هایی است که جبهه معاند نظام انجام می‌دهد.

رئیس سازمان زندان ها تاکید کرد: پس از بازرسی از بند ۳۵۰ زندان اوین بعضی زندانیان برای جو سازی خبرهای خلاف واقع را به رسانه های مخالف نظام انتقال دادند. پس از انتشار یافتن این خبرها خلاف واقع زندانیان به راحتی با خانواده هایشان تماس تلفنی داشته و دیروز با آنها دیدار حضور داشتند. خانواده زندانیان پس از دیدار با زندانی خود متوجه خلاف واقع بودن این خبرها شبکه های مخالف نظام شدند.

وی با اشاره به شناسایی عامل انتشار یافتن این خبرها غیرواقعی به خارج از زندان گفت: پس از انتشار یافتن این خبرها موضوع را در زندان رصد کرده و عامل انتشار یافتن این خبرها خلاف واقع را شناسایی کرده و او را به مقام قضایی معرفی کردیم. ما هر وقت به اقدامات مجرمانه ای در زندان برسیم موضوع را تعقیب کرده و موضوع را به مرجع قضایی گزارش می دهیم.

اسماعیلی تاکید کرد: در این بازرسی بعضی خط های ارتباطی با شبکه های مخالف نظام کور شد اما هنوز تعدادی خط ارتباطی وجود دارد.

رئیس سازمان زندان‌ها در خصوص انتشار یافتن بیانیه بعضی زندانیان از داخل زندان نیز گفت: این بیانیه‌ها ساختگی است و در خارج از زندان و از سوی همفکران زندانی تهیه و تنظیم می گردد. این اشخاص گروهی را در خارج از زندان دارند که آنها وظیفه تنظیم این بیانیه ها را دارند.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.