خانواده‌ها به دنبال مهریه‌های نامعقول نباشند

چهارشنبه ۴ مرداد – ۰۳:۰۸:۵۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

مدیر عامل ستاد دیه کشور:

بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- مدیر عامل ستاد دیه کشور گفت: به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم به دنبال تعیین مهریه‌های نامعقول برای فرزندان خود نباشند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از وفا، اسدالله جولایی مدیر عامل ستاد دیه کشور در حاشیه برگزاری بیست و دومین جشن گلریزان در جهت حمایت از زندانیان جرائم مالی غیر عمد گفت: برخی از زندانیان جزء دسته‌ای هستند که به خاطر عدم توانایی بدهکاری خود در زندان مانده‌اند.
وی افزود: این افراد محکومان چک‌های بلاوصول البته فارغ از کلاهبرداری، ناتوانان در پرداخت دیه و همچنین مجکومان به پرداخت مهریه هستند.
جولایی با اشاره به این مطلب که ستاد دیه به محکومان مهریه‌های معقول صرفاً کمک می‌کند گفت: اینکه برخی از خانواده‌ها در هنگام تعیین مهریه می‌گویند مهریه را چه کسی داده و چه کسی گرفته موضوعی کاملاً غلط است.
وی گفت: ما به محکومانی که مهریه‌های نامعقول انتخاب می‌کنند کمک نمی‌کنیم و بهتر است خانواده‌ها به سمت انتخاب و تعیین مهریه‌های معقول بروند.
مدیر عامل ستاد دیه درباره تعداد زندانیانی که می‌توانند به واسطه کمک خیرین آزاد شوند گفت: پیش بینی ما ۱۱ هزار نفر است.
وی تصریح کرد: روند آزادی زندانیان در کل سال ادامه دارد اما امیدواریم بتوانیم با کمک‌هایی که در ماه رمضان به ستاد می‌رسد ۳ هزار زندانی را تا پایان ماه آزاد کنیم.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۵۱۵۰۸۵۹۰۱۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.