خانواده عامل کشتار سینمای آرورا :از فرزندمان حمایت می کنیم

به گزارش ایرنا وکیل متهم حادثه خونین سینمای شهر آرورا در ایالت کلرادو به خبرنگاران گفت : بدون شک خانواده جیمز در کنارش خواهند بود زیرا او فرزندشان است.

از سوی دیگر مادر جیمز هلمز به رسانه ها گفته است که وی نمی تواند درباره انگیزه فرزندش چیزی بگوید اما در کنارش می مانند و از او حمایت می کند.

خانواده هلمز جیمز همدری خود را با خانواده قربانیان اعلام کردند.

جیمزهولمز عامل تیراندازی سینما روز دوشنبه به وقت محلی به همراه وکیل خود در دادگاه حاضر شد و قاضی دادگاه خلاصه ای از گزارش پلیس در خصوص حادثه مرگبار سینمای آرورا را قرائت کرد.

روز جمعه گذشته جیمز هلمز ۲۴ ساله با حمله به تماشاگران یک سینما در شهرک آرورا در حومه دنور ایالت کلرادو باعث کشته و زخمی شدن بیش از ۷۰ نفر شد.

وی دانشجوی دوره دکترای رشته عصب شناسی دانشکده پزشکی کلرادو است که به تازگی از کالیفرینا به کلرادو آمده است.

مردم آمریکا هر از چند گاهی شاهد تیراندازی و کشتار دسته جمعی در امکان عمومی از جمله مدارس ، رستوران ها و اخیرا سینماهای این کشور هستند و این مسئله تبدیل به یک نگرانی و ناامنی بزرگ برای آنان شده است.

حادثه کلرادو از چنان ابعادی برخوردار بوده که واکنش سیاستمداران این کشور را برانگیخته و شهردار نیویورک مایکل بلومبرگ اعلام کرد مسئله حمل و نگهداری سلاح در این کشور آشکارا به یک مشکل بزرگ تبدیل شده است.

بر اساس قانون آمریکا ، حمل سلاح برای افراد مجاز است.

اروپام ۱۹۰۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۳۹۷۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.