خاک و مرجان به مراحل پایانی دوبله عربی رسید/ناامیدانه پیگیر اکران درایرانم

۲۲خردادماه،

مسعود اطیابی کارگردان فیلم سینمایی «خاک و مرجان» درگفتگو با خبرنگار سینما پرس ، دربارهٔ وضعیت این فیلم گفت : فیلم به مراحل پایانی دوبله به زبان عربی رسیده است و پس از آن وارد مرحله صدا گذاری می گردد.

وی خاطرنشان کرد: دوبله این فیلم به زبان عربی از هفته قبل به مدیریت دیانا ابراهیم ، از مدیران دوبلاژ شناخته شده و معروف لبنان آغز شده و در حال اتمام است. پس از پایان این دوبله صدا ها برای ما ارسال می گردد که پس انجام مراحل نهایی روی آن ها وارد مرحله صداگذاری دیجیتال می گردد.

اطیابی دربارهٔ صدا گذاری فیلم نیز تصریح کرد: صدا گذاری این فیلم در موسسه Audio Asian Production House  توسط وودی نیوم و احتمالا به صورت صدای ۴٫۱ انجام می گردد.او همچنین اکران فیلم در ایران را مستلزم حمایت نهاد ها از فیلم دانست و گفت : برای اکران این فیلم در ایران نیاز به حمایت از قبل سالن سینما هستیم که بسیار برای این فیلم و اکران آن در سینمای ایران نا امیدانه پیگیرم.

جدیدترین ساخته اطیابی با مضمون ملودرام اجتماعی آماده شده و به مسایل روز افغانستان می‌پردازد و داستانی شخصیت‌محور داشته و حول محور یک خانواده افغانی می گذرد.اطیابی در این فیلم از بازیگران معروف افغانی برای ایفای نقش‌ها بهره برده است. این فیلم محصول مشترک ایران و افغانستان است.

انتهای پیام /ن/ن.ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.